E-commerce

michalondra-minInsider

Dokonalý recept na recesi. Povlečení s českým potiskem e-shopu letos zachránilo byznys

Goldea prodává povlečení vyrobené v Česku. A tak se firma rozhodla před Vánocemi nabídnout výrobky, které budou mít i české nápisy.

samo-huba-11-23Insider

Black Friday v číslech: Vzrostl zájem o kosmetiku, nejvíc ale o zábavu a hry, říká šéf Shoptetu

Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst. Jejich obrat během Black Friday meziročně vzrostl o deset procent, návštěvnost o čtvrtinu.

jan-krysfot-prorozvoz

Zárodkem byznysu bylo stěhování studentů. Teď rozváží jídlo, utrží 100 milionů a získal investici

Do firmy Prorozvoz, která působí v Česku i na Slovensku s klienty jako KFC, Rohlík či Zásilkovna, vkládá 65 milionů korun zahraniční investor.

dalle-2023-11-27-15-23-17-a-person-shopping-online-in-a-16_9-aspect-ratio-size-1920-x-1080-pixels-the-scene-shows-an-individual-of-indeterminate-gender-sitting-in-front-of-a-min-copy

Pochybné slevy e-shopů sleduje šest let. Letos během Black Friday dopadly nejhůř Kaufland a Pilulka

Tento rok již platí nová pravidla, která obchodníkům nařizují, jak mají uvádět své ceny. Podle analýzy Hlídače Shopů je většina z nich dodržuje.

szkandera00002-minRozhovor

E-commerce se vyvine stejně jako retail. Od malých obchůdků lidé přejdou k velkým marketům, říká šéf K2

Ostravský tvůrce firemních a e-shopových systémů očekává značný nárůst prodejů na online tržištích jako Allegro.

allegro

Allegro prodalo na českém tržišti zboží za miliardu. Jeho nepolský byznys byl ale ve ztrátě 560 milionů

Polská internetová skupina Allegro oznámila výsledky za třetí kvartál. Doma jí byznys roste, v Česku je stále více vidět, ale dál počítá ztráty.

david-filippov-lrKomentář

Cenovou válku si nepřeje nikdo, pošťuchování se může změnit v pranici. Co e-shopy chystají?

Největší nákupní mánie roku klepe na dveře. David Filippov ze Skip Pay v komentáři píše, v čem se obchodníci snaží zaujmout a kdo má…

kijonka-1

Poprvé nad dvě miliardy. Kijonkův čočkový e-shop Alensa loni rostl i navzdory propadu trhu

Rok 2022 se měl podle očekávání e-shopu nést v duchu stabilizace trhu po letech pandemie. Nastoupila však válka na Ukrajině či vysoká inflace.

tomascech_profilRozhovor

Jsme dospělejší, ale pořád angry, říká zakladatel Angry Beards. Musel jsem mít ostré lokty, abych uspěl

Značka pánské kosmetiky, která o sobě tvrdí, že „má koule“, letos míří k čtvrtmiliardovým tržbám. V Praze otevřela první prodejnu.

business-promo-michaela-hruba-02Insider

Sexshopy nemohou mít klasickou reklamu na sociálních sítích. Yoo.cz se daří díky influencerům

Většina spoluprací není zisková, i tak se influencer marketing vyplácí, popisuje Michaela Hrubá z Twixo Group, kam spadá sexshop Yoo.cz.

michal-slavev

Jeden rok, pět nových zemí a pokračuje. Co se platformě Testuj.to osvědčilo při rychlé expanzi

Po Česku startup vstoupil na Slovensko, do Litvy, Maďarska, Bulharska a Rumunska. Zkušenosti popisuje provozní ředitel Michal Slavev.

Andrea Hurychová

Andrea Hurychová stála u zrodu influencer marketingu v Česku. Teď agenturu prodala Vargově Lafluence

WeDigital přechází pod křídla startupu Lafluence. Podle vyjádření vzniká největší marketingová společnost v zemi se zaměřením na influencery.

petr-vanek-gopay

Platební brána GoPay roste i po prodeji Francouzům, v tržbách překonala půl miliardy

Zisk poskytovatele platebních bran loni klesl o pětinu, ale udržel se nad hranicí sto milionů korun. Kromě majitele se změnil i ředitel firmy.

kosik-kuryr

Online supermarket Košík.cz vyrostl na 2,3 miliardy korun. Ztráta se prohloubila na 565 milionů

Od jara už v Košíku není investiční skupina Rockaway, ale jen Daniel Křetínský a Metro. Kumulovaná ztráta firmy přesáhla 2,2 miliardy korun.

david-simoes-a-matej-kaposvary-min

Tvůrci e-shopů Shopsys kupují agenturu se zaměřením na Shopify. Jde o jejich první akvizici

Sounds Good Agency vyvíjí e-shopy na Shopify pro klienty jako Mana, ETA či Okay.cz. Shopsys chce díky akvizici rozšířit svůj trh.