E-commerce

michal-slavev

Jeden rok, pět nových zemí a pokračuje. Co se platformě Testuj.to osvědčilo při rychlé expanzi

Po Česku startup vstoupil na Slovensko, do Litvy, Maďarska, Bulharska a Rumunska. Zkušenosti popisuje provozní ředitel Michal Slavev.

Andrea Hurychová

Andrea Hurychová stála u zrodu influencer marketingu v Česku. Teď agenturu prodala Vargově Lafluence

WeDigital přechází pod křídla startupu Lafluence. Podle vyjádření vzniká největší marketingová společnost v zemi se zaměřením na influencery.

petr-vanek-gopay

Platební brána GoPay roste i po prodeji Francouzům, v tržbách překonala půl miliardy

Zisk poskytovatele platebních bran loni klesl o pětinu, ale udržel se nad hranicí sto milionů korun. Kromě majitele se změnil i ředitel firmy.

kosik-kuryr

Online supermarket Košík.cz vyrostl na 2,3 miliardy korun. Ztráta se prohloubila na 565 milionů

Od jara už v Košíku není investiční skupina Rockaway, ale jen Daniel Křetínský a Metro. Kumulovaná ztráta firmy přesáhla 2,2 miliardy korun.

david-simoes-a-matej-kaposvary-min

Tvůrci e-shopů Shopsys kupují agenturu se zaměřením na Shopify. Jde o jejich první akvizici

Sounds Good Agency vyvíjí e-shopy na Shopify pro klienty jako Mana, ETA či Okay.cz. Shopsys chce díky akvizici rozšířit svůj trh.

e-commerce-jak-prodavat-na-vlastni-triko-clanek-1Event

Největší výhoda? Marže! Mixit i Shoptet o tom, jak úspěšně prodávat zákazníkům přímo

Zákaznická báze u přímého prodeje vyžaduje větší péči než u běžných e-shopů. Ale ukrývá se v ní zlato, říká Martin Wallner z Mixitu.

alzavsallegro

Alza nesmí lákat na reklamace zboží z konkurenčního Mallu a CZC. Nařídil jí to soud

Největší český e-shop se pustil do svých nejbližších konkurentů Mall a CZC ve snaze přetáhnout jim zákazníky. Kampaň musel přerušit.

pilulka_kasa-bratri-boxed-min

Lékárenská Pilulka za první půlrok klesla, propad očekává i za celý rok. Akcie jsou na historickém minimu

Během prvních šesti měsíců Pilulka utržila 1,1 miliardy, o patnáct procent méně než loni. Letos se zaměřuje na konsolidaci s cílem vykázat zisk.

e-commerce-jak-prodavat-na-vlastni-triko-clanekEvent

Umí skvěle prodávat a naučí to i vás. Co stojí za úspěchem značek Angry Beards, Žufánek či Buga

Přímý prodej zákazníkům je sice delší cesta, ale zato horší. Dokud se to nezlomí. Pak je to fantazie, říká Tomáš Čech z Angry Beards.

vídeň

Rakousko má vysokou kupní sílu, tamní trh je dobrým testem pro expanzi českých firem na Západ

Rohlík, Fruitisimo, Pilulka, LIKO-S, ale také startupy Whalebone nebo Senzomatic. V Rakousku působí více než 500 českých společností.

shoptet_shopmastersEvent

Jak má e-shop před nástupem sezony správně pracovat s daty? Poradí Heureka, Google i Notino

Tři odborné přednášky a šest workshopů se zkušenými mentory přinese 12. října další ze série eventů ShopMasters.

michal-spak-regular-min

Ochlazení přišlo i na skupinu e-shopů Vivantis. Nerostla a zisk jí klesl z 30 milionů na jeden

Sáhli jsme si na hranu efektivity a přicházeli jsme na věci, které jsme předtím přehlíželi, komentuje loňský rok šéf Vivantisu Michal Špak.

sklad-e-shop-23

Navzdory očekáváním se trh pořád nevzpamatoval. Celkový obrat e-shopů dál rapidně klesá

Trh podle Heureky klesá již sedm kvartálů v řadě. Shoptet naopak hlásí růst segmentu malých a středních e-shopů.

Jak prodávat na vlastní trikoEvent

Jak prodávat (na) vlastní triko? Poradí Martin Žufánek i značky Angry Beards, Buga a Mixit

Prodávají zboží za stovky milionů, ale spoléhají na vlastní síly. O svých zkušenostech promluví řečníci na akci pořádané CzechCrunchem.

allegro-mall

Doma polské Allegro roste. V Česku spustilo tržiště, ale Mall a spol. vykázali ztrátu 350 milionů

Největší polský internetový hráč ukázal výsledky za poslední čtvrtletí. Domácí byznys roste, ten v Česku zatím ne. Expandovat chce dál.