E-commerce
Jak neztrácet zákazníky? Radí Havlásek z Notina či Svoboda z Convertimu
Jak vylepšit zákaznickou zkušenost tak, aby se co nejvíce lidí dostalo až k platbě a ideálně se rádo vracelo.
Návrat domů. Jan Bednář se startupem ShipMonk otevřel v Česku první sklad v kontinentální Evropě
Logistická firma chce z Chebu obsluhovat zejména americké klienty, kterým tak otevře přístup na evropské trhy.
Biano vstoupilo do Itálie, kde koupilo konkurenta. Lidé přes něj loni koupili nábytek za 1,7 miliardy
Pro české tržiště nábytku jde o devátý trh, agreguje přes tři tisíce obchodníků. Loni v tržbách nerostlo, udrželo se ale v černých číslech.
Zásilkovna svůj rozvoj dosud financovala hlavně ze zisku. Teď si od českých bank půjčuje miliardu
Simona Kijonková chce podpořit růst své skupiny Packeta, a jelikož už to nezvládne jen z vlastních zdrojů, šla pro miliardový úvěr do bank.
Akcie a tenisky. Miliardový Footshop se po náročném období chystá dál růst na pražské burze
Byznys Petera Hajdučka loni přečkal své nejtěžší momenty, a pokud investoři schválí jeho plány, čeká ho nové dobrodružství na burze.
Dvojnásobný růst za tři roky. Brněnský Smartsupp ladí umělou inteligenci, jež pomůže s nákupem
Loni se Smartsupp zaměřil na vývoj chatbota, aby pracoval více automatizovaně. Letos jej napojil na umělou inteligenci ChatGPT od OpenAI.
Konverze začíná, ještě než si člověk uvědomí, že vás zná. Spokojený pes i Notino radí, jak neztrácet zákazníky
Chyby na e-shopech znepříjemňují a kazí celý nákupní zážitek zákazníků. Prostoru pro zlepšení existuje vždy hodně. Poradíme, kde jej hledat.
Asijské dobrodružství Davida Chmelaře chytá druhý dech. Jeho startup kupuje velký hráč z Indonésie
O Bukalapaku ani iPrice jste možná neslyšeli. Druhou jmenovanou firmu v Malajsii spoluzaložil Čech David Chmelař a teď dotáhl velký deal.
Změny cen během nákupu, vkládání zboží do košíku. Nekalé praktiky využívá třetina e-shopů
Evropská komise nedávno neférové postupy testovala u stovek online obchodníků. Chystá přísnější pravidla na ochranu spotřebitelů, popisuje advokátka.
Měl na dosah NHL, teď ze Zlína posílá balíčky do desítek zemí. Logistický startup získal deset milionů
SupplyDo klientům pomáhá s logistickými procesy a již v prvním roce fungování mělo být ziskové. S investicí chce byznys posunout na vyšší úroveň.
Pilulka loni včetně franšíz utržila 3,5 miliardy. Do tří měsíců plánuje druhou emisi akcií na burze
Navzdory negativnímu vývoji trhu dokázala online lékárna růst. Úpis cenných papírů chce použít hlavně na růst na rozvíjejících se trzích.
Ze sta lidí nákup na e-shopu dokončí jen jednotky. Jak zbytečně neztrácet zákazníky?
Homepage, nabídka, produkt, košík, checkout. U každého z těchto kroků nákupního procesu odpadne značná část zákazníků. Poradíme, jak to zlepšit.
Notino vydělalo přes půl miliardy. Český e-shop s kosmetikou je mezi největšími prodejci napříč Evropou
Michal Zámec dokázal vybudovat e-shop, který z Brna konkuruje největším evropským hráčům. Předloni prodal zboží za 18 miliard.
Značka Dáme jídlo končí. Německý majitel ji přejmenovává a přebarvuje na růžovo
Nově se Dáme jídlo bude jmenovat Foodora. Změna má z pohledu uživatelů probíhat postupně, nejdřív v aplikacích na telefonech.
K věci: Zákazníkům otevření online tržiště Kauflandu přináší pozitiva, pro české prodejce je dvousečné
Expert na retail a e-commerce Jaroslav Sodomka z Publicis Groupe v komentáři přibližuje, jak s českým trhem zahýbe vstup dalšího velkého hráče.