Online supermarket Košík začal prodávat produkty Marks & Spencer. Kromě módy jako první nabídne i kosmetiku

Košík začal nabízet módu a kosmetiku řetězce Marks & Spencer

Foto: Košík.cz

Online supermarket Košík rozšiřuje svou nabídku. Nově uzavřel spolupráci s britským řetězcem Marks & Spencer, který je spojovaný především s módou, ale působí také v několika dalších oblastech. Košík teď díky novince obohatí své portfolio produktů o vybrané dámské, pánské i dětské oblečení, ale také o kosmetiku, jež se v Česku na internetu běžně neprodává.

Kosmetické výrobky Marks & Spencer se podle vyjádření supermarketu v online prodeji v tuzemsku objevují zcela poprvé a jako první se představí řada levandulové kosmetiky Lavender. Nabídku britského řetězce pak bude Košík v následujících měsících dále rozšiřovat a obměňovat podle přání zákazníků.

V segmentu módy Košík konkrétně nabízí přibližně stovku položek dámské, pánské i dětské sekce. Jedná se především o spodní prádlo, nátělníky, ponožky, punčochy nebo základní modely triček pro každodenní nošení, v dětské kategorii jde o pyžámka nebo bodýčka. Všechny zmíněné produkty Košík zákazníkům distribuuje po celé republice.

„Dlouhodobě hlásíme, že tu chceme být jednoduše pro všechny – to znamená vědět, co přesně domácnosti potřebují. Takže nám přijde fajn, že si teď zákazníci můžou do práce koupit nejen zeleninový salát na svačinu, ale pánové i nové tričko pod košili nebo dámy třeba punčochy. A rodiče samozřejmě ocení, že k plenám a přesnídávce jednoduše koupí také kvalitní bodýčko,“ říká Tomáš Jeřábek, ředitel Košíku.

Sortiment módy Marks & Spencer přitom prodává i konkurenční supermarket Rohlík, který zákazníkům nabízí i potraviny této značky, na což má na tuzemském trhu v online prostoru exkluzivitu. Kvůli problémům způsobeným s odchodem Velké Británie z Evropské unie však už Rohlík nenabízí chlazené, ale jenom mražené výrobky. Na rozdíl od Košíku pak neprodává kosmetiku, podle vyjádření pro CzechCrunch s tím ani neplánuje začínat.

„Pro Marks & Spencer je důležité být nablízku všem domácnostem. Chceme, aby si kdokoli v Česku mohl jednoduše a pohodlně koupit naše oblečení i kosmetiku, kdykoli potřebuje. Hodit se to bude nejen teď před dovolenou, kdy k zásobám jednoduše přidáte třeba ponožky nebo spodní prádlo,“ doplňuje Petr Vokroj, šéf nákupu v Marks & Spencer.

V Česku aktuálně britský řetězec provozuje šestnáct prodejen, zákazníci mohou nakupovat i přímo na jeho e-shopu. Oblečení, kuchyňské vybavení či další doplňky do domácnosti pak Marks & Spencer prodává například i přes Zalando nebo Mall.cz.

Redaktor CzechCrunche, Slovák píšící česky. Buzzwords: Startupy, technologie, byznys, e-commerce.