Wolt pokračuje v expanzi po Česku. Jídlo nově rozváží v Plzni a slibuje doručení do 30 minut

Kurýr Woltu v Plzni

Foto: Wolt

Finská roznášková služba Wolt, kterou v lednu podpořili investoři více než deseti miliardami korun, pokračuje v expanzi po České republice. Po posledním rozšíření během loňského podzimu, kdy Prahu a Brno doplnila Ostrava a Olomouc, nově zákazníkům doveze jídlo také v Plzni. Západočeské město je prvním, kam startup na tuzemském trhu letos expandoval.

Stejně jako v jiných městech i v Plzni Wolt zákazníkům slibuje doručení jídla do třiceti minut. V nabídce restaurací se nachází fastfoody KFC či Bageterie Boulevard, ale i proslulé místní podniky jako Comix Kitchen, Štipec Bistro, burgrárna Buffalo Burger, Puri-Puri nebo Dumbplings Factory. Exkluzivně služba nabízí i podnik La Chica | Casa Mexicana.

„Plzeň dlouho patřila k destinacím, kam jsme plánovali expandovat, protože se v ní skrývá spousta gastronomických pokladů. Jsme tedy velmi rádi, že můžeme plzeňským podnikům nabídnout své služby a pomoct jim získat nové zákazníky,“ říká generální ředitel Woltu v České republice Jan Foret.

jan-foret-wolt

Jan Foret, šéf rozvozové služby Wolt v Česku

Foto: Wolt

Zákazníci si mohou jídlo z restaurací objednat přes web nebo mobilní aplikaci a následně vyzvednout na místě nebo nechat doručit přímo na adresu v rozvozové oblasti. Do ní spadá centrum, čtvrť Bory, Bolevec, Lobzy, Severní Předměstí, Slovany a Roudná. Cena doručení začíná na 29 korunách.

Loni v létě Wolt oslavil dva roky od vstupu na český trh, kdy jeho kurýři začali jídlo rozvážet prvním zákazníkům v Praze. U této příležitosti finský startup rozšířil nabídku rozvozu o nerestaurační zařízení, například o potraviny, alkohol, párty potřeby nebo stolní hry. Na podzim pak podobně jako konkurenční Dáme jídlo začal Wolt rozvážet i snídaně.

Tyto novinky na tuzemském trhu roznášková služba představovala v době, kdy bylo ve velké míře omezené fungování kamenných provozů restaurací, což ostatně trvá doteď. Šéf Woltu Foret pro CzechCrunch v prosinci vysvětlil, proč místo snížení provizí, které jsou trnem v oku mnoha podniků, služba raději snížila cenu za rozvoz jídel.

Redaktor CzechCrunche, Slovák píšící česky. Buzzwords: Startupy, technologie, byznys, e-commerce.