Stačí počkat na parkovišti. Westfield Chodov spouští doručování nákupů z obchodů přímo do auta

Westfield Chodov spouští službu Donáška do auta

Foto: Westfield

Při nákupu zboží v e-shopu si zákazník zvolí možnost donášky na parkoviště a po příjezdu na dané místo pak pro vyzvednutí zásilky ani nemusí vystupovat z auta. Služba inspirovaná americkým trendem, na který sází i třeba Burger King, se teď dostává do Česka, konkrétně do pražského obchodního centra Westfield Chodov, které navazuje první takové spolupráce s vybranými obchodníky.

„K zavedení služby Donáška do auta jsme se inspirovali u našich kolegů ze Spojených států, kde se tato možnost vyzvednutí zboží setkala s velkým ohlasem a řada zákazníků si na ni zvykla velmi rychle. V Česku jsme první, kdo donášku zboží až do auta nabízí, a doufáme, že komfortnější odbavení nákupu naši zákazníci ocení,“ vysvětluje Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.

Obchodní centrum věří, že novinka zákazníky zaujme nejen díky propojování online světa s tím fyzickým, kdy nebudou muset chodit přímo do prodejen nebo na výdejní místa, ale také díky rychlosti doručení. Při objednávání zboží z e-shopu je doručovací doba stále standardně vyšší než 24 hodin, spolupracující obchodníci ve Westfieldu nákup z e-shopu donesou do kufru auta ještě v ten samý den.

westfield-donaskadoauta1

Westfield Chodov spouští službu Donáška do auta

Foto: Westfield

V praxi funguje služba tak, že při volbě dopravy zvolí zákazník v e-shopu zapojeného prodejce možnost Donáška na parkoviště ve Westfield Chodov. Následně od obchodníka obdrží instrukce k vyzvednutí zásilky včetně přiděleného parkovacího místa. O příjezdu pak zákazník telefonicky informuje prodejce a ten mu zboží ihned doručí do kufru.

Mírně nepraktické však pro zákazníky může být kombinování objednávek. Jednotlivá parkovací místa vyhrazená pro tuto službu se totiž na parkovišti liší podle polohy prodejny obchodníků a v aktuálním rozložení jsou umístěná na třech různých místech.

Službu Donáška do auta už teď nabízí prodejci Hervis Sports, Oxalis Dessous, Lindt, cukrárna Ovocný Světozor, restaurace Apetit a The Pub. Od pátku se má připojit také Marks & Spencer, Tescoma, Sklizeno a kavárna Mondieu.

„Jde o modifikaci vyzvednutí v prodejně bez nutnosti do prodejny či obchodního centra vkročit. Služba tak kombinuje výhody nakupování na internetu s možnostmi naší fyzické prodejny,“ doplňuje marketingový ředitel Hervisu Jan Štádler s tím, že pokud se tato služba firmě osvědčí, bude ji zavádět i na dalších pobočkách.

westfield-donaskadoauta4

Na parkovištích jsou pro donášku do auta vyhrazená speciální místa

Foto: Westfield

Redaktor CzechCrunche, Slovák píšící česky. Buzzwords: Startupy, technologie, byznys, e-commerce.