Pro maximální pohodlí nejen na pracovišti. Slack spolu s Cole Haan uvádí limitované tenisky s vlastním logem

Limitované tenisky značky Cole Haan ve spolupráci se Slackem

Foto: Cole Haan

Je tomu sotva pár dní, co Slack představil nové funkce, kterým dominují především pracovní Stories. Nejde však o jedinou novinku, kterou si pro nás jeden z nejoblíbenějších týmových nástrojů pro komunikaci připravil. Ve spolupráci s americkým výrobcem obuvi Cole Haan totiž odhalil i limitované tenisky, které patrně zapadnou přímo do dress codu zaměstnanců Slacku a přilákají i běžné zákazníky.

Zatímco Slack zná kdekdo, Cole Haan zase tak známým jménem není. Ačkoliv tato značka vznikla už v roce 1928 a dlouhých 24 let spadala přímo pod Nike (který ji v roce 2012 prodal britské skupině Apax Partners), v záplavě mainstreamových teniskových gigantů poměrně zapadla. To ale neznamená, že pro ní na trhu není místo. Právě naopak.

Cole Haan se totiž proslavil zejména díky modelové edici s označením ZerøGrand, pod níž vydává ultralehké siluety s příslibem maximální pohodlnosti, kterou ocení nejen běžná veřejnost, ale také zaměstnanci ve firmách, jež často střídají sezení s chůzí po kampusu. V těchto případech je bolest nohou poměrně běžným problémem, pokud tedy nedisponují vyváženou, kvalitní obuví.

cole-haan-slack-2

Červený model

Foto: Cole Haan

Právě ZerøGrand má být ideálním řešením a vnímá to i zmíněný Slack, který s ní má své zkušenosti. Minimálně v nejvyšších řadách. V den, co firma vstoupila na burzu (což bylo loni v létě), navrhl Cole Haan pro spoluzakladatele Slacku Stewarta Butterfielda (CEO) a Cala Hendersona (CTO) speciální model coby dárek za úspěšné IPO. A teď se jejich spolupráce prohlubuje.

Návrháři vzali tradiční siluetu ZerøGrand, upravili jí barvy, přidali na ni logo Slacku a představili limitovanou edici, která může nejen v technologickém a startupovém světě silně zarezonovat. Ve výsledku jde o čtyři barevná provedení (světle modré, zelené, červené a žluté) s bílým pleteným svrškem, vroubkovanou gumovou podrážkou a tzv. ponožkovým stylem, který je dělán pro snadné nasunutí nohy dovnitř.

Na první pohled tak jde o poměrně jednoduchou tenisku, která ovšem kopíruje dnešní moderní designové trendy, s nimiž přichází i třeba Nike nebo Adidas. S logem Slacku umístěným na boční straně paty se ale stává unikátním kouskem vyjadřujícím náklonnost ke službě, kterou má denně používat více než dvanáct milionů uživatelů.

cole-haan-slack-3

Záruka pohodlnosti a stylového designu

Foto: Cole Haan

I přes své limitované pojetí je možné nové tenisky, nazvané Slack Generation ZerøGrand, objednávat i do Česka za cenu 3 550 korun, a to přímo z oficiálního e-shopu Cole Haan. V důsledku omezení kvůli pandemii je však v době psaní článku nebylo možné reálně vybrat do košíku, tudíž pokud o ně máte zájem, je lepší jejich web průběžně kontrolovat.

Když se móda spojí s technologickými firmami

Ačkoliv není úplně běžné, aby se módní společnosti spojovaly s technologickými firmami, neznamená to, že by speciální kolaborace nevznikaly. Možná pamatujete na moment, během kterého se legendární výrobce džín Levi’s propojil s Googlem, aby nabídl limitovanou džínovou bundu, s níž by bylo možné ovládat i telefon.

levis-jacquard

Nová bunda Levi’s má chytrý rukáv

Foto: Google ATAP

Jedním z dobrých příkladů je i spolupráce Applu a francouzské luxusní značky Hermès, se kterou kalifornský technologický gigant navrhuje vytříbené pásky na Apple Watch a nabízí díky tomu speciální edici svých chytrých hodinek. Nehledě na to, že Apple dlouhodobě spolupracuje i s Nike, taktéž na náramcích i cifernících.

Za zmínku stojí také angažmá udržitelné značky Patagonia, od které různé firmy ze Silicon Valley nakupovaly vesty pro své zaměstnance, čím ukazovaly, že na uhlazených oblecích úspěch nestojí.

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch hlavně o technologiích, zábavním průmyslu, udržitelnosti a designu. To vše z historického srdce Moravy.