Když sportovní móda dostane šmrnc a univerzální využití. Beyoncé a adidas představují novou kolekci Ivy Park

Beyoncé vydává s adidasem novou kolekci Ivy Park

Foto: Ivy Park

Za svou kariéru byla třiašedesátkrát nominována na Grammy, přičemž dvaadvacetkrát se jí tuto prestižní cenu podařilo získat. Má na kontě šest studiových sólo alb s řadou hitů, které bořily hudební žebříčky. Založila i vlastní produkční společnost, kterou magazín Fast Company dvakrát zařadil mezi nejinovativnější firmy v hudebním průmyslu. Do toho všeho má tři děti a takové zázemí, díky němuž by ve svých 39 letech mohla profesní aktivity pověsit na hřebík. Řeč je o Beyoncé, která však něco takového rozhodně nemá v plánu.

Jedna z nejslavnějších zpěvaček světa, která svou kariéru odstartovala v dívčím uskupení Destiny’s Child, aby v roce 2003 vyrukovala se svou první kompletní deskou Dangerously in Love, totiž aktivně vystupuje také v oblasti módy. Před čtyřmi lety spoluzaložila jako první Afroameričanka sportovní značku s názvem Ivy Park, přes kterou především dámskému publiku prezentuje, že ležérní styl oblečení s prvky aktivního lifestylu je více než fyzický vzhled.

Celý trend se ostatně označuje jako athleisure a jde o jakýsi hybridní druh oblečení, který se nosí zpravidla při sportovní činnosti, ale také není problém ho vzít třeba do práce, do školy nebo na jiné společenské příležitosti. Mezi typické produkty v sortimentu vždy patřily například sportovní podprsenky, kalhotky, plavky a různá tílka nebo legíny a značka Ivy Park s tím bodovala i u hollywoodských celebrit.

beyonce-ivy-park_3

Nová kolekce DRIP 2

Foto: Ivy Park

Zlom nicméně nastal v roce 2019, kdy se Ivy Park spojila s adidasem, jednou z největších firem módního sportovního světa. Loni v dubnu ohlásili první kolekci založenou na kreativní a nebojácné filozofii, v rámci které se zhruba o rok později na trh dostaly sportovní tenisky a pestrobarevné oblečení. Zájem veřejnosti na sebe nenechal dlouho čekat a všechny kousky se vyprodaly již během předprodejů, a to údajně za prvních šest minut od spuštění.

Není se proto čemu divit, že přichází i takzvaný druhý drop a spuštění další kolekce Ivy Park x adidas. Ta se jmenuje DRIP 2 a jak německý gigant uvádí, má obsahovat „vše, co člověk potřebuje, aby se cítil dobře nejen při sportovních aktivitách“. Představuje proto širokou škálu oblečení a stylů pro aktivní život, které jsou nabízeny v unisexových velikostech, a také několik doplňků jako opasky, ponožky, klobouky, funkční tašky na opasek, ledvinky a cestovní tašky.

„Adidas × IVY PARK novou kolekcí společně posouvají hranice tradičního sportovního oblečení – je funkční, neúprosně stylová a za všech okolností inkluzivní. Jedinečné styly jsou vykresleny v živé barevné paletě, od korálové až po různé odstíny žluté a zelené, zkrátka v barvách, které ilustrují pracovní morálku stejně neúprosnou a inovativní jako jejich tvůrce,“ vyzdvihuje adidas.

Nabídka je mimo jiné rozšířena o nové styly tenisek včetně aktualizovaných barevných odstínů modelů IVY PARK Ultra Boost, Nite Jogger a Super Sleek 72. Současně vstupuje na trh i zcela nová silueta nazvaná IVY PARK Forum, která reintrepretuje klasické modely adidasu a zahrnuje systémy šněrování a háčků, jež umožňují připnout tenisky například ke sportovní tašce.

Všechny modely z kolekce DRIP 2 včetně vybraných modelů pro muže jsou už teď dostupné přímo na webu adidas.cz a také u prodejce Footshop, který s německým sportovním gigantem nedávno spolupracoval na limitované verzi ikonických Superstarů.

beyonce-ivy-park_4

Beyoncé rozjela značku Ivy Park už v roce 2016

Foto: Ivy Park

Partnerem článku a CzechCrunche je společnost Adidas. V rámci CzechCrunch Premium spolupracujeme s vybranými partnery, se kterými připravujeme obsah na míru. Více najdete zde.

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch hlavně o technologiích, zábavním průmyslu, udržitelnosti a designu. To vše z historického srdce Moravy.