Jaromír Jágr v dresu Zalanda. Módní e-shop bude v Česku propagovat nestárnoucí hokejová legenda

Jaromír Jágr je novou tváří módního e-shopu Zalando

Foto: Zalando

Zalando slaví dva roky v České republice oznámením velké posily. Německý módní e-shop, který se u tuzemských zákazníků rychle etabloval, začíná v kategorii sportovního oblečení spolupracovat s Jaromírem Jágrem. Hokejová legenda má Čechy vtáhnout do své přípravy na novou sezónu a motivovat národ k pohybu.

„Jako přední evropská platforma pro módu a životní styl se vždy snažíme inspirovat a zaujmout naše zákazníky. Zároveň chceme zůstat relevantní na lokální úrovni, proto si ke spolupráci vybíráme ty nejlepší v jednotlivých zemích,“ říká k nové marketingové posile Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku.

Podle něj je Jaromír Jágr nejen lokálním hrdinou, který skvěle reprezentuje vlastní zemi, ale také sdílí hodnoty Zalanda, tedy diverzitu a otevřenost. „S Jaromírem Jágrem jsme se spojili, abychom mohli společně vytvářet zajímavý obsah, motivovali lidi k ještě většímu pohybu a k tomu, aby sami dokázali ještě více,“ dodává Pożoga.

Zalando patří mezi největší evropské hráče v internetovém módní byznysu a v České republice je od léta 2018. Tehdy k nám vstupovalo jako první velký zahraniční hráč, brzy ho však následovalo rovněž německé About You a zatímco domácí Zoot bojoval o přežití, Zalando s About You si ukrojily značnou část trhu.

zalando-sklad

Do Česka doručuje Zalando zboží z německých skladů

Foto: Zalando

Oficiální čísla sice zahraniční módní e-shopy nezveřejňují, minimálně ne za konkrétní země, ale podle posledních informací z trhu měla mít trojice Zoot, Zalando, About You před koronavirovou krizí zhruba podobné objemy objednávek. Zapomínat se navíc nesmí ani na H&M, které není tak vidět, ale jeho módní e-shop patří rovněž k největším v Česku.

Zalando teď chce ke své platformě přilákat další zákazníky díky nestárnoucímu Jaromíru Jágrovi. Osmačtyřicetiletý hokejista má přes léto naplánovanou přípravu na další hokejovou sezonu a byť ještě není vůbec jasné, kde ji odehraje (Rytíři Kladno, které vlastní, totiž opustili nejvyšší tuzemskou soutěž), chce do ní zapojit i fanoušky.

„Nemusíme zrovna trénovat na olympiádu nebo mistrovství světa, ale když chceme být v něčem nejlepší, musíme na sobě opravdu tvrdě pracovat. Nejdůležitější je dělat všechno s láskou a hlavně pro nás samé, ne pro ostatní. Právě proto jsem se spojil se Zalandem, abychom společně všechny motivovali k pohybu. Sám se momentálně připravuji na novou sezónu a připojit se ke mě může každý,“ říká Jaromír Jágr.

Jeden z nejlepších hokejistů, které kdy tento lední sport poznal, je další velkou posilou marketingového týmu Zalanda, jež se snaží svou nabídku i právě související marketing maximálně přizpůsobovat jednotlivým trhům. V Česku se tak Jágr, který je dnes nejvíce vidět v reklamách na elektrokola Crussis či telefony Huawei, aktuálně připojí k Monice Marešové (běh), Tereze Hodanové (jóga), Pauliemu Garandovi (trénink) a Adamu Machovi (basketbal) a společně budou motivovat k pohybu.

Oficiální čísla za Českou republiku Zalando neprozrazuje, komentovat nechce podrobněji ani to, jak se mu u nás obecně daří, a tak se můžeme podívat alespoň na čísla globální. V květnu firma oznámila, že přestože ji za první kvartál meziročně vyrostly tržby o 11 procent na více než 1,5 miliardy eur, propadla se jindy zisková platforma do ztráty ve výši 98,6 milionu eur.

První čtvrtletí zásadně ovlivněné pandemií koronaviru by však podle tehdejšího výhledu nemělo tak negativně ovlivnit výsledky Zalanda za celý letošní rok, v němž německý obr dál počítá se ziskem pohybující se mezi 100 až 200 miliony eur. Tržby se v roce 2019 vyšplhaly na téměř 6,5 miliardy eur.

Šéfredaktor CzechCrunche, Apple pozitivní uživatel a sportovní fanoušek.