Třikrát týdně nestačí. RegioJet prodal už 30 tisíc jízdenek a do Chorvatska budou jeho vlaky jezdit každý den

Žlutý vlak společnosti RegioJet

Foto: RegioJet

Jakmile RegioJet prodal za prvních 24 hodin více než 10 tisíc vlakových jízdenek do Chorvatska, dalo se očekávat, že dopravní společnost Radima Jančury bude muset nějaké termíny odjezdů přihodit. Postupně se totiž ukazovalo, že třikrát týdně k moři a zpět Čechům nebude stačit, a proto provozovatel žlutých vlaků nyní patřičně reaguje.

RegioJet oznámil, že od soboty 11. července do konce prázdnin navýší vlakové spoje z Česka směr Rijeka (potažmo slovinská Lublaň), a to na rovných sedm týdně. Přes hlavní sezónu tak nebude den, kdy by na této mezinárodní trase nebyl jediný vlak, který by nevezl Čechy a Slováky do jedné z nejoblíbenějších dovolenkových destinací.

I když je zájem skutečně velký a RegioJet hlásí, že dokázal prodat už 30 tisíc jízdenek, neplánuje se prozatím zvyšování cen. Stále tak na vás čeká cena 590 korun (22 eur) za jednosměrnou jízdenku v sedačce, případně 790 korun (30 eur) za cestu v lůžkovém kupé. Součástí je i káva a drobná snídaně před příjezdem do cílové stanice včetně kompletního palubního servisu.

regiojet-1

Vlak RegioJetu na hlavním nádraží v Praze

Foto: RegioJet

Změna nenastává ani ve vypravovaných soupravách, které budou od 11. července každý den jezdit ve stejném složení – 12 vozů, zhruba 560 míst. RegioJet tedy neplánuje žádná nová omezení, zkrátka a jednoduše nabízí více příležitostí, které vás zbaví nutného řízení auta, nepohodlné cesty autobusem nebo potenciálně dražších letenek.

Cestovatelská horečka je tu

Cestovatelská horečka naplno vypukne v poslední den tohoto měsíce. V úterý 30. června, přesně dvacet minut po 17. hodině, z Prahy vyjede první – a kompletně vyprodaný – spoj do chorvatské Rijeky se zastávkami v Pardubicích, Brně, Břeclavi, Bratislavě a slovinské Lublani. Plánovaný příjezd do Rijeky je okolo osmé ráno.

Na cestující pak bude čekat zástup návazných autobusů, které je rozvezou až do třiceti oblíbených chorvatských destinací včetně Makarské, Poreče, Šibeniku nebo Primoštenu. Jízdenka na jednu cestu autobusem vychází na 200 nebo 300 korun.

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch hlavně o technologiích, zábavním průmyslu, udržitelnosti a designu. To vše z historického srdce Moravy.