Neomezená data otevírá na měsíc a půl zdarma také T-Mobile. Využít je mohou i firmy, prozatím jsou rychlá

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

phone-dark
0Zobrazit komentáře

Při nouzovém stavu a omezeném pohybu osob se komunikace, a to jak osobní, tak pracovní, přesouvá především do online světa, a tak je třeba mít k dispozici data, aby mohl být na příjmu, pokud možno, úplně každý a kdekoliv to je jen možné. K O2 se tak připojuje i T-Mobile a jako druhý tuzemský operátor spouští neomezená data.

„T-Mobile si je vědom závažnosti stávající situace, a proto přistupuje k mimořádnému kroku. S ohledem na vyhlášený nouzový stav T-Mobile nabídne svým zákazníkům, jak koncovým, tak firemním, neomezená data zdarma,“ napsal ve zprávě růžový operátor.

Nabídka platí pro občany České republiky, kteří momentálně pobývají v zemích Evropské unie, a jak pro CzechCrunch prozradila tisková mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová, minimálně prozatím – na rozdíl od O2 – nebude rychlost neomezených dat nijak omezena.

Důležité je rovněž to, že neomezená data se týkají jak koncových zákazníků včetně domácností, tak i firemních zákazníků s rámcovou smlouvou. Zákazníci s tarifní smlouvou si mohou neomezená data aktivovat v aplikaci Můj T-Mobile od středy 18. 3., přičemž mimořádná nabídka bude platit až do konce dubna.

Dále se T-Mobile rozhodl nabídnout 50% bonus při dobití předplacené karty a také rozšiřuje svou televizní nabídku. Zatímco O2 si připravilo nabídku své televize včetně stanice HBO za korunu, T-Mobile se rozhodl stávajícím zákazníkům přidat další kanály, mezi nimiž je například BBC Earth či Premier Sport.

t-mobile-prodejna

Foto: T-Mobile

Prodejna T-Mobile na Zličíně

„V současné situaci se snažíme zákazníkům maximálně usnadnit jejich obchodní i soukromý život. Provoz na naší síti budou naší kolegové z oddělení správy sítí pozorně sledovat a pracovat na zvyšování její kapacity. Zároveň prosíme o podporu a trpělivost, pokud by se během aktivace neomezeného množství dat dočasně vyskytly nějaké technické problémy. Samozřejmě se je budeme snažit odstranit co nejdříve,“ říká Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile Czech Republic.

Operátor zároveň apeluje na své zákazníky, aby v zájmu přispění k ochraně zdraví veřejnosti i zaměstnanců jeho prodejny navštěvovali jen v naléhavých případech a raději používají aplikaci Můj T-Mobile nebo web.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym