V KFC si díky aplikaci objednává a vyzvedává občerstvení bez čekání už 200 tisíc lidí

kfc-objednej

Aplikace Objednej&Vyzvedni od KFC

Foto: KFC

Po několika měsících od spuštění aplikace Objednej&Vyzvedni umožňující zákazníkům objednávku jídla předem, aby se vyhnuli čekání ve frontě, se řetězec rychlého občerstvení KFC poprvé pochlubil čísly. Podle vyjádření firmy má aplikace 200 tisíc aktivních uživatelů, kterým využívání aplikace ušetřilo 1 500 hodin čekání ve frontách.

„Objednej&Vyzvedni našim zákazníkům zpříjemní návštěvu KFC, a hlavně ušetří čas,“ říká Libor Hubík, prezident KFC pro Česko a Rakousko. Služba je aktuálně dostupná v 88 restauracích z celkového počtu 105, díky kterému se u nás KFC tento měsíc stalo největším řetězcem rychlého občerstvení. Postupně má dojít k rozšíření služby do všech poboček.

V rámci mobilní aplikace si uživatelé mohou najít nejbližší pobočku řetězce a kromě objednání rozvozu si mohou jídlo objednat, zaplatit přes telefon a vyzvednout v předem určeném čase. Nejvíc si takovým způsobem zákazníci jídlo objednávají na pražských pobočkách I. P. Pavlova, Anděl a Dejvice a v Masarykově ulici u brněnského hlavního nádraží. Nejpopulárnější časy jsou v době obědů a večeří, výraznou část zaznamenávají také pozdní páteční večery.

Redaktor CzechCrunche, Slovák píšící česky. Buzzwords: Startupy, technologie, byznys, e-commerce.