Světelné meče, které doopravdy svítí. Coca-Cola láká na nové Star Wars originálními lahvemi

Svítící světelné meče na lahvích od Coca-Coly

Foto: Coca-Cola

Star Wars obecně patří mezi nejvyužívanější témata, co se týče designování různých produktů. Od oblečení přes hračky až po doplňky do domácnosti nebo jídlo. Vzhledem k ikonickému pojetí této vesmírné ságy tak prodejci mohou poměrně jednoduše zacílit (nejen) na fanoušky, přičemž celá situace graduje v momentě, kdy se blíží její nová epizoda.

To je samozřejmě případem i devátého dílu Star Wars: Vzestup Skywalkera, který se už příští středu (18. prosince) objeví v českých kinech v rámci předpremiéry. Nemá smysl zdůrazňovat, jak vysoká očekávání od snímku pod režisérskou taktovkou J. J. Abramse jsou – přeci jen půjde o finále a velkolepé uzavření třetí trilogie.

Této masivní aury využívají již zmínění prodejci nejrůznějšího zboží a poměrně snadno tak můžete například v oděvních řetězcích narazit na trička, mikiny, čepice nebo ponožky, které mají tematickou grafiku. Na vlně tohoto trendu se nicméně veze i Coca-Cola, která vylepšuje etikety svých kolových nápojů.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Coca-Cola Singapore (@cocacolasg),

V Singapuru s blížícím se příchodem nových Star Wars, jejichž děj mohl být nedopatřením vyzrazen ještě před samotným uvedením na filmová plátna, rozjela novou kampaň, kterou zakládá na Rey a Kylo Renovi, mocnému veliteli Prvního řádu. Na tom ostatně není nic překvapivého, jelikož jde o hlavní postavy celé trilogie. Po bližším prozkoumáním však poznáte, že nejde jen o obyčejné grafické etikety.

Meče, které doopravdy svítí

Coca-Cola do nich implementovala miniaturní LED světlo, které po stisknutí chytře skrytého tlačítka rozsvítí jejich světelné meče. Při výběru edice s „odbojářkou“ Rey je tak k dispozici modré osvětlení, zatímco meč od Kylo Rena vychází z klasické červené. Každou takovou lahev je možné rozsvítit až 500krát, což je podle všeho maximum, co německý startup Inuri (jenž se o tuto technologii postaral) na tak malém prostoru s miniaturní integrovanou baterkou zvládne vytvořit.

Vzhledem k tomuto unikátnímu pojetí jde však o limitovanou edici na osm tisíc kusů a není dostupná jinde než právě v Singapuru, kde se o ní fanoušci „poperou“ v tzv. Galaktickém lovu. I na českém trhu však Coca-Cola spustila kampaň ke Star Wars: Vzestup Skywalkera v podobě nových etiket lahví a plechovek, které nabízí unikátní kód pro možnost výhry dalších tematických předmětů přes oficiální mobilní aplikaci.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Jason Freeny (@gummifetus),

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch hlavně o technologiích, designu, udržitelnosti a zábavním průmyslu. Vede dceřiný web AppleCrunch. To vše přímo ze srdce Moravy.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy

Přihlaste se k pravidelnému odběru novinek ze světa byznysu a startupů.