Kofola chce posílit svou pozici v balených vodách, kupuje Korunní a Ondrášovku

samaras

Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola

Foto: Kofola

Posílit svou pozici v kategorii balených vod na českém trhu a zareagovat na pohyby u konkurence, které již za sebou mají podobná spojení. To je hnací motor nejnovějšího nákupu skupiny Kofola, která za nezveřejněnou částku koupila 100% podíl ve společnostech Karlovarská Korunní a Ondrášovka.

„V letošním roce již došlo k velmi významnému spojení mezi konkurenty na trhu s nealkoholickými nápoji a toto je logický krok, který zúčastněným subjektům této transakce pomůže za současné situace udržet konkurenceschopnost a možnost dalšího rozvoje,“ oznámila Kofola.

Transakce ještě podléhá schválení Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže a její dokončení transakce je očekáváno v první polovině příštího roku. Kofola v podobně Korunní a Ondrášovky získá do svého portfolia tradiční české značky minerálních vod, které v rámci Ondrášovka Holdingu v roce 2018 vygenerovaly dohromady roční tržby ve výši 850 milionů korun.

Šéfredaktor CzechCrunche, Apple pozitivní uživatel a sportovní fanoušek.