Seznamka Tinder spouští vlastní interaktivní film. Páry bude propojovat na základě jejich rozhodování

Nový interaktivní film Tinderu Swipe Night

Není to tak dávno, co filmová platforma Netflix zaznamenala úspěšný debut epizody ze seriálu Black Mirror, která se odvíjela podle divákových preferencí. Každý sledující si mohl vybírat, jak se zrovna bude děj vyvíjet, když v průběhu sledování klikal na jednu z nabízených možností, a diváci se bavili. Proto už Netflix chystá další interaktivní seriál a na tento trend nyní možná trochu překvapivě naskakuje také populární seznamka Tinder.

Šestidílný seriál zvaný Swipe Night poběží na Tinderu každou neděli od 6. října a diváci ze Spojených států budou muset zapnout sekci mezi 18. hodinou a půlnocí lokálního času, aby si ji mohli pustit. Každá část bude mít pět minut a během ní uživatelé dostanou několikrát možnost vybrat pokračování příběhu – samozřejmě pomocí pro Tinder tolik typického swipu doleva nebo doprava.

Po konci příběhu navíc Tinder přidá kritická rozhodnutí, která uživatel učinil, na jeho profil a doufá tak, že přispěje k netypickým začátkům konverzací a společnému tématu. Špatné odpovědi prý neexistují.

Série by měla mít postapokalyptickou tématiku a ve skupině přátel, které uživatel povede světem, si zahraje Angela Wong Carbone, Jordan Christian Hearn a Shea Gabor. Uživatel by si prý měl pokládat třeba otázku: „S kým byste chtěli strávit poslední noc, co budete naživu?“

Režisérka Drakeových videoklipů

Po režijní stránce si projekt vezme na starosti třiadvacetiletá Karena Evans, která je spojena hlavně s režírováním klipů hudebníka Drakea, především slavného videa k songu God’s Plan. Vypomohu jí i scénáristé z HBO a Netflixu.

Podle magazínu Variety v posledních několika dnech padly závěrečné klapky natáčení v Mexico City. Rozpočet na celý Swipe Night měl činit pět milionů dolarů. Podle mluvčí Tinderu by mělo jít o součást dlouhodobějšího plánu, ale co vše bude jeho součástí, zatím není jasné.

daenerys

Přečtěte si takéVlastník českého HBO loni ztrojnásobil zisk. Jen u nás se prodalo předplatné za téměř 170 milionů korun

Konečným cílem každopádně bude k sobě dostat uživatele opět jinými a zajímavějšími způsoby. V tom má ostatně Tinder praxi – už v minulosti propojoval lidi například podle festivalu, kterého se účastní, nebo univerzity, na kterou se chystají po letní pauze.

Tinder má už zkušenosti i s vytvářením nativního obsahu. Kromě filmu dříve produkoval vlastní podcast a minulý rok spustil i web Swipe Life, pro který produkuje vlastní články a videa o lásce a vztazích.

Redaktor CzechCrunch, student politologie a mediálních studií na FSS MU. Píše texty o vesmíru, sociálních sítích a technologiích.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.