Facebook chce dát vědět, že mu patří i aplikace WhatsApp a Instagram. Upraví jejich název

markfb

Šéf Facebooku Mark Zuckerberg

Foto: Facebook

Když v roce 2012 Facebook za miliardu dolarů kupoval Instagram a následně vyplatil 22 miliard dolarů za službu WhatsApp, mnozí si ťukali na čelo. Dnes je ovšem z trojice služeb absolutní dominanta mezi sociálními sítěmi a komunikačními službami. Facebooku ale pořád něco chybí. Chybí mu větší kredit za to, co s Instagramem a WhatsAppem dokázal, jelikož si stále tyto aplikace lidé s kalifornským gigantem mnohdy nespojují.

Podle informací serveru The Information tak společnost Marka Zuckerberga začíná testovat nové změny, které by mohly kredit Facebooku v obou službách umocnit. Konkrétně má jít o změnu názvu z Instagram a WhatsApp na „Instagram from Facebook“ a „WhatsApp from Facebook“. A i když se to na první pohled nemusí zdát jako drastická změna, uvnitř Facebooku jde o hodně.

Společnost si od toho slibuje lepší zásah na inzerenty, kteří si lépe spojí všechny služby dohromady. Ostatně, už nějakou dobu je možné například v rámci facebookových stránek propagovat jednotlivé příspěvky také na Instagramu nebo ve zprávách na WhatsAppu.

Interně se začíná o změnách a jejich implementaci naplno mluvit a vše se ze strany zaměstnanců setkává s mírným nepochopením a údivem. Přeci jen, všem třem službám se dařilo samostatně a na jakékoliv propojování jsou nejen zaměstnanci, ale především uživatelé citliví. Na druhou stranu je nutno říct, že Facebook podobný branding využívá například i u korporátní služby Workplace.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.