Největší český e-shop Alza.cz se pouští do prodeje zboží pro psy a kočky

alzapet

I když se to na první pohled nemusí zdát, Česko je zvířecí velmoc. Jen za rok 2017 se v tuzemsku prodalo krmivo pro psy a kočky za téměř 5 miliard korun a další půl miliardy utratili majitelé zvířat za další doplňky. Nějakého domácího mazlíčka má dle agentury Nielsen Admosphere dokonce až 64 procent Čechů. Není proto divu, že se do tohoto segmentu pouští i největší český e-shop Alza.cz, který dnes spustil novou sekci Alza Pet.

V té nabízí mimo krmiva rozděleného na dvě kategorie – pro psy a kočky – množství doplňků, od hraček přes přepravky a pelíšky až po kosmetické a hygienické produkty či oblečení. Jako již standardně si lze jakýkoliv sortiment objednávat přímo online s osobním vyzvednutím, klasickou dopravou nebo expresní dopravou (AlzaExpress) po Praze či Ostravě.

Alza v rámci Pet sekce nabízí produkty známých značek, jako je český Brit, Royal Canin, Whiskas nebo ProPlan. Exkluzivně zapojila také zahraniční značku O’lala Pets a v průběhu příštích měsíců chystá další rozšiřování, včetně bezplatných vzorků k vyzkoušení. Propojit se chce také s relevantními tuzemskými zvířecími organizacemi.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.