Bývalý youtuber Jirka Král spouští se svým bratrem vlastní marketingovou agenturu

jirka-kral

Jirka Král

Byl začátek září loňského roku a internetem proběhla zpráva, která změnila podobu českého rybníčku s influencery na sociálních sítích. Svou kariéru na YouTube ukončil populární youtuber Jirka Král, který za dobu svého působení na této síti nasbíral přes 1 milion odběratelů. Začínal točením videí, na kterých hrál populární hru Minecraft, později zapojil další hry a vybudoval také multifunkční kavárnu Zetko.

Už před časem se v něm ale něco zlomilo a s přibývajícím věkem si řekl, že chce dělat něco jiného – dráhu youtubera proto opustil a zůstal aktivní už jen na dalších sociálních sítích (na Instagramu má téměř 750 tisíc odběratelů). Po několika měsících očekávání nyní Jirka Král oznámil, do jakého byznysu se nově vrhne. Spolu se svým bratrem Petrem spouští digitální marketingovou agenturu Social Park.

Nová agentura spadá pod společnost Blue Milk, která patří právě bratrům Královým a spadá pod ní také zmíněné Zetko či časopis Jirka s nákladem přes 20 tisíc kusů měsíčně. V digitální marketingové agentuře se chce kreativní dvojice zaměřovat především na sociální sítě, se kterými bude pomáhat různým firmám. Oba dva v ní chtějí zužitkovat zkušenosti z mnoha let působení na YouTube i dalších sociálních sítích. V portfoliu už má dvojice například tuzemský obchod Mall.cz či Zásilkovnu.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.