Brněnská agentura Business Factory investuje milion eur do inovací v big data

tlustak

Karel Tlusťák, šéf Business Factory a ROI Hunter

Foto: ROI Hunter

Brněnská digitální agentura Business Factory, která se specializuje na online marketing a především reklamy na Facebooku a Googlu, se rozhodla investovat 1 milion eur (přes 25 milionů korun) do nové inovační laboratoře. Jejím cílem bude rozvoj klientů díky analýze uživatelských dat a na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií.

„Máme za sebou 10 let zkušeností s tvorbou marketingových technologií, které na jedné straně umožňují rozvoj našich klientů a na té druhé zefektivňují práci samotných specialistů. A právě tohle naše know-how bychom nyní chtěli maximálně využít v rámci oddělení Innovation Lab,“ vysvětluje novou investici Karel Tlusťák, CEO Business Factory, který stojí také za platformou ROI Hunter.

Business Factory vidí budoucnost marketingu právě v práci s big data, a proto chce investovat do nových technologií. Původem brněnská agentura má dnes pobočky v Praze, Bratislavě, Varšavě a Dubaji a jako oficiální partner Facebooku i Googlu pomáhá firmám posouvat jejich online marketing. Jedním z prvních projektů nového Innovation Lab má být práce na realizaci tzv. Marketing Data Warehouse.

„Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu strojovému učení budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace. Naší vizí je být firmám marketingovým technologickým partnerem,“ popisuje Jan Pátek, Global Managing Director v Business Factory.

Šéfredaktor CzechCrunche, Apple pozitivní uživatel a sportovní fanoušek.