Rockaway začíná úřadovat v Manifesto Marketu. S Woltem zahajuje rozvoz jídla z populárních podniků

Investiční skupina Rockaway Jakuba Havrlanta je sice v Manifestu teprve něco málo přes dva měsíce, ale její přítomnost už začíná být pořádně znát. Nejprve populární gastronomický a kulturní market, který loni pod taktovkou Martina Barryho vyrostl v Praze na Florenci, oznámil své rozšíření na Smíchov a nově zařazuje také rozvoz. Prozatím mu s ním bude pomáhat finská služba Wolt, která v hlavním městě operuje podobně dlouho.

Ten největší zážitek získáte pochopitelně osobní návštěvou Manifesto Marketu, který vyrostl loni v létě na nevyužitém prostoru kousek od autobusového nádraží Florenc, kde chce v budoucnu stavět obří kancelářský a obchodní komplex Penta. V celkem 27 kontejnerech najdete mimo jiné nejoblíbenější gastropodniky z celé České republiky, ze kterých se však nyní jídlo začíná i rozvážet.

manifesto-market-florenc

Manifesto Market na Florenci

O plánech na rozvoz jídel mluvil v dubnu v rozhovoru pro CzechCrunch už investiční manažer z Rockaway Ventures Martin Konop a nyní se plány začínají realizovat. Zakladatel a šéf Manifesta Martin Barry si prozatím vybral jako exkluzivního partnera finský startup Wolt, který v Praze rozváží jídlo od loňského léta s průměrným čase doručení kolem půl hodiny. To slibuje i v Manifestu, odkud bude doručovat v okruhu přibližně tří kilometrů.

„Vaříme a máme otevřeno za každého počasí, ale mysleli jsme i na návštěvníky, pro které je za některých okolností pohodlnější jídlo si nechat doručit, ať už týmy ve firmách, nebo třeba rodiče s dětmi,“ vysvětluje novinku Martin Barry. Manifesto i Wolt v Praze s rozdílem pár týdnů působí stejně dlouho a oba projekty si získaly poměrně rychle velkou oblibu jak mezi Pražany, tak i turisty.

michal-smida-twisto

Přečtěte si takéČeský fintech startup Twisto nabral 300 milionů korun od zahraničních investorů. Pomohou mu v expanzi po Evropě

V mobilní aplikaci nebo na webu Woltu je prozatím možné objednat pokrmy z osmi restaurací: Dirty Dog BBQ, Hummus Nofech, PhoBar, PokeHaus, Pršutérie, Ryba je Ryba, The Craft a Vege Punk. Můžeme však očekávat, že Manifesto a Rockaway neřekli poslední slovo.

wolt-kuryr-letna

„Jsme rádi, že avizovaná digitalizace zákaznické zkušenosti dostává první konkrétní obrysy,“ uvedl pro CzechCrunch Martin Konop s tím, že budou přibývat zanedlouho další funkce. Online objednávka a rozvoz jídla je jedním z prvních přesahů do digitálního světa od zahájení vzájemné spolupráce a vedle vylepšování zážitku v prvním Manifesto Marketu na Florenci brzy přijde i již oznámená expanze.

Druhý gastronomický a kulturní hub, který bude tentokrát klást důraz na pivní speciality a nabídne vodní prvky od architektů Chybík + Krištof, se již brzy otevře v Praze na Smíchově. Manifesto zatím nechce prozradit, kdy k tomu dojde, ale očekává se, že termín by měl být znám v nejbližších týdnech. Další zastávkou populárního marketu by pak už mělo být zahraničí.

martin-konop-rockaway-martin-barry-manifesto

Martin Konop z Rockaway a Martin Barry z Manifesta

Šéfredaktor CzechCrunche, Apple pozitivní uživatel a sportovní fanoušek.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.