Na Aukru lze nově zasílat zboží přes Zásilkovnu, která chce mít do konce roku v Česku 3 tisíce výdejních míst

Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny

V loňském roce přepravila Zásilkovna 11 milionů zásilek, letos jich chce dopravit už více než 18 milionů, a proto roste do všech stran. Před několika týdny přední logistický hráč tuzemského trhu oficiálně vyrazil do boje proti České poště a nyní oznámil oficiální partnerství s největším českým online tržištěm Aukro. Zákazníci si na něm budou moci posílat prodané, respektive zakoupené zboží nově právě přes Zásilkovnu.

Už když Simona Kijonková (titulní foto), zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny, koncem dubna odhalovala službu Mezi námi, díky níž si mohou přes Zásilkovnu zasílat balíky i fyzické osoby, říkala, že toho má letos v rukávu ještě mnoho. Jedním z dalších kroků, jak naplnit své růstové plány, je spojenectví s Aukrem, na které se Zásilkovna přímo napojí.

„Nakupující na Aukru si nyní mohou vyzvednout své zásilky na více než 1 700 našich výdejních místech, vzájemná spolupráce obou firem jim tak výrazně zpříjemnila online nakupování,“ říká Simona Kijonková. Do konce roku má být navíc výdejních míst po České republice kolem tří tisíc, jak nedávno prozradil CEO firmy Ondřej Žák, a tak Zásilkovna představuje zajímavou alternativu především k České poště.

aukro

Fyzické osoby obchodující na Aukru budou moci využít právě novou službu Mezi námi, kde cena za doručení zásilky na výdejní místo Zásilkovny začíná na 65 korunách včetně DPH. Prodávající veškeré potřebné informace vyplní dopředu v mobilní aplikaci, ve které i zaplatí, a následně jen v pobočce Zásilkovny balík odevzdá. Proces příjmu balíku na druhé straně je stejný, jaký zákazníci znají, když si přes Zásilkovnu objednávají například z e-shopů.

manifestomarket3

Přečtěte si takéRockaway začíná úřadovat v Manifesto Marketu. S Woltem zahajuje rozvoz jídla z populárních podniků

„Spolupráce mezi Aukrem a Zásilkovnou je další novinkou, kterou Aukro přináší svým uživatelům. V tomto roce zaznamenáváme významné meziroční růsty v počtu aukčních transakcí, a to zejména u nepodnikatelských účtů. Proto věříme, že bude Zásilkovna skvělou alternativou k dosavadním možnostem přepravy a na tuto spolupráci se těšíme,“ říká Lumír Kunz, které vede Aukro od loňského května, kdy v něm Leverage Technology navýšili svůj podíl. Dnes drží již 45 procent.

lumir-kunz

Lumír Kunz, CEO Aukra

Služeb Zásilkovny nicméně mohou využívat také podnikatelé, kteří na Aukru obchodují. Pro ně má Zásilkovna, která je v počtu přepravených balíků dvojkou na trhu právě za Českou poštou, připravenou již standardní službu, kde cena přepravu zásilky začíná na 41 korunách bez DPH. Aukro je se čtyřmi miliony registrovaných uživatelů největší online tržiště v Česku a od roku 2003 se na něm prodalo zboží za 40 miliard korun.

Šéfredaktor CzechCrunche, Apple pozitivní uživatel a sportovní fanoušek.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.