Mall Group bude svou platební službu Mall Pay rozvíjet s ČSOB. Chystá platební karty i půjčky

John Hollows, generální ředitel a předseda představenstva ČSOB, a Jakub Havrlant, CEO a spolumajitel Mall Group

Možností, jak zaplatit za zboží na internetu, existuje nespočet a nové stále přibývají. Loni na podzim představila vlastní platební službu tuzemská e-commerce skupina Mall Group a nyní získává pro její další rozvoj silného hráče. V nově vzniklém společném podniku MallPay bude tuto platební službu rozvíjet společně s ČSOB. Cílem bude rozšiřovat Mall Pay do dalších obchodů a uspokojovat komplexní potřeby zákazníků, s čímž souvisí i plánované rozšiřování například o platební karty a v budoucnu i úvěry.

První důležitá věc, která ze společného podniku vzejde, je integrace Mall Pay do platební brány ČSOB. V e-shopech, které právě bránu od ČSOB využívají, si tak budou moci zákazníci vybrat i Mall Pay. To prozatím slouží především pro stále populárnější odložené platby. Podobný koncept už na českém trhu dělá Twisto, ale šéf Mall Pay Adam Kolesa pro CzechCrunch už v listopadu říkal, že si chce Mall Group postavit vlastní službu, aby ji mohlo dál rozvíjet podle svých představ.

mall-pay-web

To se nyní potvrzuje právě ve spolupráci s ČSOB, která má Mall Pay dostat dál než na současných dvanáct e-shopů. „Oblast e-commerce je pro ČSOB velmi důležitá, v oblasti online placení jsme lídrem na trhu. Úzce spolupracujeme s e-shopy a přinášíme jim už dnes bezpečná platební řešení, a to nejen pro naše klienty, ale pro všechny internetové zákazníky,“ říká Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro spotřebitelské financování, platební řešení a otevřené bankopojištění.

Ostatně je to právě ČSOB, které do své platební brány již nasadilo mezi prvními také platební službu Apple Pay, přestože sama banka ještě svým klientům možnost platit přes jablečnou platební neumožňuje. Její bránu nicméně využívá například Slevomat. Mall Pay tak bude další možností, které budou moci e-shopy i jejich zákazníci využít, a to prostřednictvím jednoduché integrace. Navíc do budoucna už platební služba z dílny Mall Group, které patří pod skupinu Rockaway, nebude jen o odložené platbě.

manifestomarket3

Přečtěte si takéNejdřív zákazník, pak investor. Rockaway chce z gastromarketu Manifesto vybudovat digitální kulturní hub

„Stavíme na svých zkušenostech z prostředí online nakupování. První rok cílíme na českém trhu zhruba na 50 až 60 tisíc zákazníků. Naše služby chystáme rozšířit například o účet na míru pro naše zákazníky, platební kartu a aplikaci do mobilu nebo věrnostní program odměn,“ prozrazuje Adam Kolesa, CEO Mall Pay, a doplňuje: „Mall Pay dále umožní nákupy na internetu prostřednictvím ČSOB pojistit proti poškození, zcizení a ztrátě a umožní prodloužení záruky. V horizontu dalšího roku bude nakupujícím nabídnuta možnost půjčky Mall Pay.“

adam-kolesa-rockaway-mall-pay

Adam Kolesa, CEO Mall Pay

Mall Pay vzniklo koncem loňského roku v rámci dceřiné společnosti české e-commerce skupiny Mall Group, v jejímž čele stojí Jakub Havrlant, kapitálovou účast ČSOB ve společném podniku ještě musí posvětit Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Společný podnik MallPay by tak měl podle předpokladů začít fungovat od posledního letošního čtvrtletí.

Šéfredaktor CzechCrunche, Apple pozitivní uživatel a sportovní fanoušek.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.