Srovnávač akčních cen od Seznamu Kupi.cz expanduje pod novým názvem Kupino do tří dalších zemí

kupinotop

Srovnávač akčních cen Kupi.cz, do kterého v roce 2014 vstoupil investičně i podílově Seznam.cz, zahájil letošní rok expanzí na tři další evropské trhy. Konkrétně se jedná o Polsko, Rakousko a Německo, kde bude Kupi.cz fungovat pod novou značkou Kupino. V případě, že bude expanze úspěšná, by se mělo již brzy Kupino objevit i v dalších evropských zemích.

Kupi.cz původně vzniklo v polovině roku 2012 v rukou dvojice Martin Kadlčík a David Kopčil, která stála u zrodu slevového portálu SlevyDnes.cz. Necelé dva roky po spuštění mělo Kupi.cz přes 200 tisíc registrovaných uživatelů, dnes patří k největším portálům svého druhu, který má v databázi data o 1,5 milionu spotřebitelů.

Svým uživatelům pravidelně přináší v online podobě veškeré slevové akce a letáky z fyzických supermarketů. Na ty jsou samozřejmě navázány i další služby, sloužící především pro jiné firemní zákazníky, jako je letákový monitoring, monitoring vývoje cen v čase, sledování konkurence či délka a specifika různých slevových akcí.

kupinopl

Polská verze Kupi.cz pod novým názvem Kupino

Kupi je k dispozici také z mobilních zařízení v rámci samostatné mobilní aplikace. Ostatně o důležitostí návštěvníků z mobilů svědčí i vyjádření manažera Kupi.cz Petra Miklíka: „S rozvojem mobilních technologií se nám daří pronikat k čím dál mladším zákazníkům. Zatímco v roce 2017 tvořil podíl návštěvnosti z mobilních zařízení na Kupi.cz 34 %, v roce 2018 to bylo už 39 %.

V rámci nové verze aplikace lze například nahrát věrnostní karty a vidět slevy při placení s nimi nebo si vytvářet pokročilé nákupní seznamy a srovnávat ceny z aktuálních letáků. Hlavní centrála společnosti jinak nadále zůstává v Uherském Hradišti, byť se na vývoji nových zahraničních verzí podíleli částečně i lokální partneři.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.