Srovnávač akčních cen od Seznamu Kupi.cz expanduje pod novým názvem Kupino do tří dalších zemí
, /

Srovnávač akčních cen od Seznamu Kupi.cz expanduje pod novým názvem Kupino do tří dalších zemí

Srovnávač akčních cen od Seznamu Kupi.cz expanduje pod novým názvem Kupino do tří dalších zemí

Srovnávač akčních cen Kupi.cz, do kterého v roce 2014 vstoupil investičně i podílově Seznam.cz, zahájil letošní rok expanzí na tři další evropské trhy. Konkrétně se jedná o Polsko, Rakousko a Německo, kde bude Kupi.cz fungovat pod novou značkou Kupino. V případě, že bude expanze úspěšná, by se mělo již brzy Kupino objevit i v dalších evropských zemích.

Kupi.cz původně vzniklo v polovině roku 2012 v rukou dvojice Martin Kadlčík a David Kopčil, která stála u zrodu slevového portálu SlevyDnes.cz. Necelé dva roky po spuštění mělo Kupi.cz přes 200 tisíc registrovaných uživatelů, dnes patří k největším portálům svého druhu, který má v databázi data o 1,5 milionu spotřebitelů.

Svým uživatelům pravidelně přináší v online podobě veškeré slevové akce a letáky z fyzických supermarketů. Na ty jsou samozřejmě navázány i další služby, sloužící především pro jiné firemní zákazníky, jako je letákový monitoring, monitoring vývoje cen v čase, sledování konkurence či délka a specifika různých slevových akcí.

Kupi je k dispozici také z mobilních zařízení v rámci samostatné mobilní aplikace. Ostatně o důležitostí návštěvníků z mobilů svědčí i vyjádření manažera Kupi.cz Petra Miklíka: „S rozvojem mobilních technologií se nám daří pronikat k čím dál mladším zákazníkům. Zatímco v roce 2017 tvořil podíl návštěvnosti z mobilních zařízení na Kupi.cz 34 %, v roce 2018 to bylo už 39 %.

V rámci nové verze aplikace lze například nahrát věrnostní karty a vidět slevy při placení s nimi nebo si vytvářet pokročilé nákupní seznamy a srovnávat ceny z aktuálních letáků. Hlavní centrála společnosti jinak nadále zůstává v Uherském Hradišti, byť se na vývoji nových zahraničních verzí podíleli částečně i lokální partneři.