Slevomat má za sebou další rekordní rok. Loni na něm nakoupilo 800 tisíc lidí za více než 2 miliardy korun

Marie Havlíčková, CEO Slevomatu

Foto: Slevomat

Český slevový a inspirační portál Slevomat oznámil další rekordní finanční výsledky. Za rok 2018 vykázal obrat ve výši 2 miliard korun, což znamená dvacetiprocentní meziroční růst. Na Slevomatu nakoupilo v loňském roce celkem 800 tisíc zákazníků, které zajímaly především zájezdy, a tradičně nejsilnější bylo předvánoční období. Slevomat navíc plánuje i letos růst podobným tempem.

Slevomat koupila v roce 2017 britská skupina Secret Escapes, pod kterou největší český slevový portál nadále úspěšně roste. Zatímco před rokem činil obrat Slevomatu zhruba 1,6 miliardy korun, letos už byly překonány 2 miliardy korun a to tentokrát Slevomat do celkových čísel nezahrnul svou slovenskou mutaci Zlavomat.sk, která by přidala dalších několik stovek milionů korun. Ostatně loni český a slovenský Slevomat utržil dohromady 2,5 miliardy korun.

Největším hitem je cestování

Nejvíce zákazníci na Slevomatu v roce 2018 nakupovali wellness pobyty, degustační menu a masáže a saunování. „Slevomat jen v posledním čtvrtletí rostl téměř dvakrát rychleji, než byl průměr české e-commerce. Od října jsme zaznamenali meziročně vyšší tržby o 30 procent, samotné cestování pak rostlo dokonce o 45 procent,“ uvedla ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková, která je nyní na mateřské dovolené a firmu dočasně vede Adam Bartnicki, který ve firmě působil jako finanční ředitel.

Díky stále větší oblibě cestování se ostatně Slevomat rozhodl na konci loňského roku spustit také vlastní cestovní kancelář Zanzo, se kterou se zaměřuje výhradně na exotické destinace. A vzhledem k tomu, že se mu s cestováním daří, má v plánu, že do tří let se se jen se Zanzem dostane na obrat kolem 1 miliardy korun.

slevomat-web

V oblasti cestování chce Slevomat i nadále rozšiřovat své služby, v čemž mu může pomoci i britský majitel Secret Escapes, který působí ve více než 20 zemích světa a na cestování se zaměřuje. Slevomat stihl v roce 2018 také expandovat do Polska a Maďarska a letos se chystá růst znovu dvouciferným tempem. To všechno už v nových karlínských kancelářích, do nichž se v průběhu loňského roku přestěhoval.

Šéfredaktor CzechCrunche, Apple pozitivní uživatel a sportovní fanoušek.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.