Fotbalista Petr Čech se stal globální tváří českého technologického obra Livesport

Česká technologická společnost Livesport patří mezi přední světové poskytovatele sportovních výsledků a v poslední době o sobě dává hlasitě vědět. Po nedávné stamilionové investici do tuzemské přepravní služby Liftago nyní podepsala rozsáhlou marketingovou spolupráci s fotbalovým brankářem Petrem Čechem z anglického Arsenalu.

Jeden z nejlepších českých fotbalistů nového tisíciletí se stane globální tváří firmy a její služby bude od jara letošního roku propagovat v rámci celosvětové online a televizní kampaně. Ta se objeví například na stanici Eurosport v rámci velkých sportovních přenosů. Samotný koncept kampaně, kterou si vezme na starost kreativní agentura BeefBrothers, bude vycházet z blížící se velké změny v životě dlouholeté české brankářské jedničky.

Petr Čech totiž před několika týdny oznámil, že po letošní sezoně ukončí svou profesionální hráčskou kariéru, a právě i na toto téma by měla kampaň navazovat. „I když z nějakého důvodu nemůžete být přímo ve hře, Livesport vám v reálném čase poskytne všechny informace, které jako sportovní fanoušek potřebujete. A o tom, že se Petr bude zajímat o sport i poté, co přestane chytat, nikdo nepochybuje,“ říká k připravované kampani Ondřej Drábek z agentury BeefBrothers.

petr-cech

Fotbalový brankář Petr Čech

Od spolupráce si hodně slibuje i samotný Livesport. Česká firma, která v roce 2017 vygenerovala obrat ve výši 1,5 miliardy korun, sází na to, že Petr Čech je globální hvězdou, kterou znají fanoušci po celém světě, a měl by tak podpořit další růst čísel, jež jsou aktuálně na 85 milionech návštěvníků webu měsíčně a mobilní aplikace Livesportu má celkem 60 milionů stažení.

„Kampaň s Petrem Čechem bude první, při které spolupracujeme se známou sportovní osobností. Petra jsme si vybrali jednak proto, že je fotbalovou legendou, se kterou nám bude ctí spolupracovat, a také proto, že kampaň Livesportu bude globální. Rekordmana Premier League znají sportovní fanoušci po celém světě,“ dodává ke spolupráci marketingový ředitel Livesportu, Jan Hortík.

blabu-kovacik-peterkova-strejcek

Přečtěte si takéPetr Kováčik po konci ve Skrz.cz staví online platformu Blabu. Chce mít Uber pro konverzaci v cizím jazyce

V podobném duchu pak blížící se kampaň komentují i zástupci agentury Sport Invest, která Petra Čecha zastupuje. Na spolupráci se společností Livesport se Petr hodně těší, rozhodl se okamžitě. Je patriotem a vždy byl pyšný na výsledky českých sportovců či firem úspěšných v mezinárodní konfrontaci. Livesport dokázal oslovit stovky milionů sportovních fanoušků po celém světě. Spojení tohoto českého brandu se jménem Petra Čecha je unikátní a výjimečné pro obě strany,“ říká šéf marketingové sekce agentury Sport Invest, David Trávníček.

Zakladatel CzechCrunche, velký fanoušek technologií, cestování a architektury.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.