Fotbalista Petr Čech se stal globální tváří českého technologického obra Livesport
, /

Fotbalista Petr Čech se stal globální tváří českého technologického obra Livesport

Fotbalista Petr Čech se stal globální tváří českého technologického obra Livesport

Česká technologická společnost Livesport patří mezi přední světové poskytovatele sportovních výsledků a v poslední době o sobě dává hlasitě vědět. Po nedávné stamilionové investici do tuzemské přepravní služby Liftago nyní podepsala rozsáhlou marketingovou spolupráci s fotbalovým brankářem Petrem Čechem z anglického Arsenalu.

Jeden z nejlepších českých fotbalistů nového tisíciletí se stane globální tváří firmy a její služby bude od jara letošního roku propagovat v rámci celosvětové online a televizní kampaně. Ta se objeví například na stanici Eurosport v rámci velkých sportovních přenosů. Samotný koncept kampaně, kterou si vezme na starost kreativní agentura BeefBrothers, bude vycházet z blížící se velké změny v životě dlouholeté české brankářské jedničky.

Petr Čech totiž před několika týdny oznámil, že po letošní sezoně ukončí svou profesionální hráčskou kariéru, a právě i na toto téma by měla kampaň navazovat. „I když z nějakého důvodu nemůžete být přímo ve hře, Livesport vám v reálném čase poskytne všechny informace, které jako sportovní fanoušek potřebujete. A o tom, že se Petr bude zajímat o sport i poté, co přestane chytat, nikdo nepochybuje,“ říká k připravované kampani Ondřej Drábek z agentury BeefBrothers.

Od spolupráce si hodně slibuje i samotný Livesport. Česká firma, která v roce 2017 vygenerovala obrat ve výši 1,5 miliardy korun, sází na to, že Petr Čech je globální hvězdou, kterou znají fanoušci po celém světě, a měl by tak podpořit další růst čísel, jež jsou aktuálně na 85 milionech návštěvníků webu měsíčně a mobilní aplikace Livesportu má celkem 60 milionů stažení.

„Kampaň s Petrem Čechem bude první, při které spolupracujeme se známou sportovní osobností. Petra jsme si vybrali jednak proto, že je fotbalovou legendou, se kterou nám bude ctí spolupracovat, a také proto, že kampaň Livesportu bude globální. Rekordmana Premier League znají sportovní fanoušci po celém světě,“ dodává ke spolupráci marketingový ředitel Livesportu, Jan Hortík.

Petr Kováčik po konci ve Skrz.cz staví online platformu Blabu. Chce mít Uber pro konverzaci v cizím jazyce

Mohl ležet na pláži, užívat si svou odměnu, ke které přišel po úspěšných letech ve Skrz.cz a jeho následném...

V podobném duchu pak blížící se kampaň komentují i zástupci agentury Sport Invest, která Petra Čecha zastupuje. Na spolupráci se společností Livesport se Petr hodně těší, rozhodl se okamžitě. Je patriotem a vždy byl pyšný na výsledky českých sportovců či firem úspěšných v mezinárodní konfrontaci. Livesport dokázal oslovit stovky milionů sportovních fanoušků po celém světě. Spojení tohoto českého brandu se jménem Petra Čecha je unikátní a výjimečné pro obě strany,“ říká šéf marketingové sekce agentury Sport Invest, David Trávníček.