Drogerie Teta spustila v Česku vlastní e-shop. Nabídne 10 tisíc produktů a má sloužit pro velké nákupy

teta1

Tuzemský řetězec drogerií Teta míří do onlinu. Po zhruba dvouletém vývoji řetězec patřící české společnosti Solvent představil vlastní e-shop, na kterém začíná prodávat drogistický sortiment. K dispozici by mělo být až 10 tisíc kusů zboží při shodných cenách s kamennými prodejnami. Nový internetový obchod zároveň podporuje klasické akční ceny známé právě z kamenných prodejen Teta a propojení s věrnostním programem Teta klub. Díky němu mohou zákazníci sbírat věrnostní body i za své online nákupy.

Od e-shopu si největší maloobchodní síť drogerií v České republice slibuje zvýšení hodnoty průměrné objednávky. Kamenné pobočky Teta, kterých je v Česku na 760, jsou totiž často díky svému sortimentu a umístění využívány spíše na drobné, impulsivnější nákupy. Větší penetraci pak drogerie díky vstupu do onlinu očekává v Praze a mezi mladými zákazníky. I ti by měli dle zástupců firmy přispět k tomu, že online bude v horizontu deseti let představovat 25 až 30 procent celkového obratu celé sítě drogerií.

Cílovou skupinou e-shopu Teta nicméně budou primárně ženy realizující velké zásobovací nákupy, které nyní často nakupují v supermarketech či hypermarketech. Při nákupu nad 1 000 korun je doprava po celé republice zdarma, a to prostřednictvím dopravců GLS a Česká pošta.

teta-eshop

„Od e-shopu si slibujeme hlavně posílení segmentu zásobovacích nákupů. Naše kamenné obchody si dobře vedou u cílených nákupů několika položek, ale i kvůli umístění prodejen Teta jsme byli slabší právě ve velkých nákupech. Kromě toho si myslíme, že se naše kamenné obchody a e-shop mohou navzájem dobře podporovat. V horizontu deseti let bude ostatně e-commerce v tomto typu podnikání podle nás představovat 25 nebo 30 procent obratu,“ říká David Vejtruba, marketingový ředitel společnosti Solvent, která Tetu vlastní.

S vlastním online obchodem však Teta nebude na českém trhu sama. Loni svůj e-shop spustil například rakouský hráč DM, vlastní internetový obchod pak plánuje i německý Rossmann. Do celkového výčtu je třeba přidat i jednotlivé online hráče. Drogerii lze totiž nakoupit i na Alze, Mallu, Košíku nebo Rohlíku, nemluvě o multilevel společnostech typu Avon a Oriflame.

Zakladatel CzechCrunche, fanoušek technologií, cestování a architektury.