Rohlik.cz spouští nové výdejní boxy Rohlík Point. Slouží pro malý nákup od 300 korun s dopravou zdarma

Největší český e-shop s potravinami Rohlik.cz chce být ještě blíže svým zákazníkům, a tak představuje nový způsob v doručování potravin. Ve vybraných velkých office centrech v Praze a v Brně se postupně objeví několik desítek chladicích boxů s názvem Rohlík Point, do nichž si je nově možné nechat doručit menší nákup, a to už od 300 korun, přičemž doručení je zdarma.

Dosud byla minimální částka při objednání zboží na Rohlik.cz 500 korun s tím, že zákazník ještě zároveň zaplatil dopravu až ke dveřím. Pomocí Rohlík Pointu si však nyní bude moci vyřídit i menší nákup za alespoň 300 korun a následně si ho například po práci vyzvednout v chladicím boxu ve své kancelářské budově.

rohlik-point2

Minimální nákup v Rohlík Pointu je 300 korun

Zakladatel a šéf největšího tuzemského online supermarketu Tomáš Čupr oznámil, že Rohlik.cz chce v budoucnosti pro tyto potřeby vytvořit širokou výdejní síť s tím, že soustředit se bude právě na největší office centra, a to jak v Praze, tak v Brně. „Nový způsob doručování slouží primárně pro menší nákupy. Nemusíte se nikde zastavovat, vezmete si tašky z boxů a můžete odjet rovnou za rodinou. Ušetříte tím každý den až půl hodiny,“ vysvětluje Tomáš Čupr.

Ušetření času pro desítky tisíc lidí

V Rohlíku si dali záležet i na samotném provedení svého nového výdejního boxu, v němž se kombinuje z velké části sklo a dřevěné prvky, přičemž do každé budovy potravinový e-shop postaví jeden velký, zhruba dvoumetrový box, který je rozdělen na dvě části – chlazenou část s mrazákem a nechlazenou.

V Rohlík Pointu by si měli zákazníci moci menší nákup s dopravou zdarma vyzvednout už do dvou hodin od objednávky a instrukce včetně PIN kódu jim Rohlik.cz zašle, jakmile kurýr fyzicky vyskládá tašky do boxu. „Zároveň mu oznámíme, v jaké části se nákup nachází. Vše bude označeno štítkem s jeho jménem,“ popisuje Simona Bílá, projektová manažerka Rohlik.cz. A pokud si lidé tašky popletou? „Nebojíme se, že k tomu bude docházet. Svým zákazníkům věříme. Jsme připraveni bez otázek takové případy ihned kompenzovat, pakliže výjimečně nastanou.“

tomas-cupr-rohlik.cz

Tomáš Čupr, zakladatel a šéf Rohlik.cz

Foto: Rohlik.cz

Cílem Rohlík Pointů je postupem času doručovat malé nákupy až desítkám tisíc lidí, kteří pracují v kancelářských budovách ve dvou největších českých městech. Tomáš Čupr hlásí, že by je rád do budoucna dostal i na veřejná místa, ale to se bude dost možná muset změnit jejich podoba i způsob výběru té správné tašky. Aktuálně se Rohlík Pointy nachází například v karlínském Meteoru, na recepci společnosti O2 Za Brumlovkou, v sídle Seznamu na Smíchově a v office centru Anděl Park. V příštím roce chce mít Rohlik.cz přes 100 takových boxů.

mkasatop

Přečtěte si takéPilulka Martina a Petra Kasy v Česku otevřela už 100 lékáren. Letos míří na obrat 2 miliardy korun

Jak Tomáš Čupr prozradil pro Seznam Zprávy, pro jeho firmu zatím Rohlík Pointy budou představovat prakticky nulově výdělečný byznys. I proto, že bude doručení zdarma, což zatím u objednávek až ke dveřím Rohlik.cz neumí, nicméně pro to, aby se ještě více přiblížil zákazníkům a jejím potřebám, je ochotný Rohlík své Pointy spustit. Čupr očekává, že návratnost jednoho takového výdejního místa by mohla být dva až tři roky.

rohlik-point3

Do Rohlík Pointu se každý zákazník dostane přes PIN

Foto: Rohlik.cz

rohlik-point1

Rohlík Point

Šéfredaktor CzechCrunche, Apple pozitivní uživatel a sportovní fanoušek.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.