Petr Kováčik po 8 letech končí ve Skrz.cz. Největší český vyhledávač slev povede Matěj Dvorský
, /

Petr Kováčik po 8 letech končí ve Skrz.cz. Největší český vyhledávač slev povede Matěj Dvorský

Petr Kováčik po 8 letech končí ve Skrz.cz. Největší český vyhledávač slev povede Matěj Dvorský

Největší český slevový vyhledávač Skrz.cz po osmi letech mění vedení. Po nedávné expanzi do Polska a loňském prodeji celé firmy britské skupině Secret Escapes se rozhodl odejít z pozice výkonného ředitele Petr Kováčik. Od ledna nově Skrz.cz povede dosavadní provozní šéf Matěj Dvorský. Kováčik má podle svých slov splněno vše, co si naplánoval. Za osm let pod jeho vedením se Skrz dostal na roční obrat dosahující téměř jedné miliardy korun.

Největší událostí u populárního slevového vyhledávače byl loňský prodej do rukou Secret Escapes, kteří za zhruba 1,5 miliardy korun koupili vedle Skrz.cz také Slevomat. Petr Kováčik pak měl v plánu zasadit Skrz.cz do nové vlastnické struktury, vytvořit prostor pro růst týmu a nastavit novou vizi na další roky.

„Toto všechno se nám povedlo dotáhnout. A protože se ve Skrz.cz podařilo během let vybudovat velmi kompetentní tým, rozhodl jsem se, že je správný čas odejít a po 8 letech táhnutí lodi si odpočinout a zaměřit se na jiný cíl,“ vysvětluje své rozhodnutí Kováčik (na úvodní fotce), který se do Skrzu před osmi lety dostal v rámci spojení s jiným slevovým agregátorem Robox.cz, v němž působil. Nyní již má Kováčik v hlavě nový internetový projekt s globální ambicí, ale konkrétní zatím být nechce. Jen prý zřejmě nepůjde o e-commerce.

Novým výkonným ředitelem Skrzu se od ledna stane Matěj Dvorský, který ve firmě působí již čtyři roky, během nichž se propracoval z marketingu, analýzy a business intelligence až do role COO. V ní již dohlížel na celkový provoz Skrz.cz a podílel se i na vytváření firemní strategie, v níž se musí denně počítat s návštěvností několika stovek tisíc lidí, kteří nejčastěji hledají dovolené.

Online supermarket Rohlik.cz začíná prodávat vyhlášený chléb z karlínské Esky od Ambiente

Online supermarket Rohlik.cz zahajuje spolupráci s další vyhlášenou pražskou pekárnou. Je to jen pár týdnů, co si...

„Spolu s Petrem Kováčikem jsme nastavili jasné a srozumitelné další směřování firmy, se kterým se celý tým ztotožňuje. Hlavní je pro nás nyní růst na polském trhu a následný vstup do dalších zemí v regionu. Zároveň se chceme čím dál více profilovat jako rádce pro cestování, který umí vybrat a doporučit pobyt nebo dovolenou pro každého, ať už od cestovní kanceláře, slevového portálu nebo jiného prodejce ubytování,“ říká nový ředitel Skrz.cz Matěj Dvorský.

Do Polska pod novou značkou Sortado vstoupil český Skrz letos v listopadu a i tam se chce maximálně zaměřit na cestování, což je oblast, která mu nejvíce funguje i u nás. V roce 2017 zprostředkoval Skrz.cz prodeje v hodnotě téměř jedné miliardy korun a vedle dalších produktů nabízí dovolené od partnerů jako Invia, Slevomat, Travelportal.cz, Zajezdy.cz, CK Neckermann, Čedok, BlueStyle, SlevaDne.cz nebo Slevoking.cz. Na polském Sortadu aktuálně má téměř dva tisíce nabídek od tamních prodejců.