Bohemian Rhapsody se dostalo na třetí příčku mezi historicky nejúspěšnějšími filmy v Česku
, /

Bohemian Rhapsody se dostalo na třetí příčku mezi historicky nejúspěšnějšími filmy v Česku

Bohemian Rhapsody se dostalo na třetí příčku mezi historicky nejúspěšnějšími filmy v Česku

Teprve nedávno film Bohemian Rhapsody o historii kapely Queen a jejím frontmanovi Freddiem Mercurym překonal v českých kinech metu 100 milionů korun v prodaných lístcích a už má za sebou další úspěch. Tím je zařazení na třetí příčku v žebříčku historicky nejúspěšnějších filmů v českých kinech, který vede Avatar s 213 miliony korun a český film Anděl Páně 2 se 146 miliony.

Bohemian Rhapsody na základě posledních dat české Unie filmových distributorů ukončilo minulý týden s celkovými hrubými tržbami ve výši 130,9 milionu korun, kterých se podařilo filmu dosáhnout díky 836 tisícům návštěvníkům. To vše za pouhých 7 týdnů v kinech, kde začíná prodej lístků na Bohemian Rhapsody kvůli nastupujícímu titulu Aquaman od Warner Bros. mírně klesat. Film tak suverénně překonal veškeré letošní tituly a velmi pravděpodobně se během následujících týdnů probojuje dokonce na celkově druhé místo.

V žebříčku za Bohemian Rhapsody jsou starší české filmy Vratné láhve či Ženy v pokušení. Snímek, který si na ČSFD drží hodnocení přes 90 procent, ve světě prozatím utržil lehce přes 540 milionů dolarů. V Evropě a dále na východ se mu daří ze všeho nejlépe, z celkové částky mimo USA Bohemian Rhapsody utržilo přes 375 milionů dolarů. Nejvýraznější příjmy jsou v Jižní Korei či Velké Británii. Letos druhý nejúspěšnější film byla marvelovka Avengers: Infitity War, která v tržbách jen těsně nedosáhla na hranici 100 milionů korun, vydělala o dva miliony méně.

Film o kapele Queen nicméně neboří pouze filmové hitparády, ale také ty hudební. V mnoha zemích se nejlepší písně Queen opět dostaly na přední příčky hitparád a jejich nejznámější skladba se stejným názvem jako film – Bohemian Rhapsody – se dokonce stala na internetu nejposlouchanější skladbou z 20. století s více než 1,6 miliardy přehrání.

Proč se YouTube Rewind 2018 stalo nejnenáviděnějším videem v historii a posbíralo 13 milionů palců dolů

Když před jedenácti dny vydal YouTube své video zvané Rewind 2018, stalo se něco, co pravděpodobně málokdo čekal....

Vyplývá to z dat agentury DPA, která počítala celkový počet přehrání na populárních službách jako Spotify, Apple Music či YouTube od data jejich vzniku, které se u každé z nich mírně liší. Bohemian Rhapsody od Queen tak přeskočilo i takové hity jako třeba Smells Like Teen Spirit od kapely Nirvana či Sweet Child O’ Mine od Guns N’ Roses. Původní song Bohemian Rhapsody byl vydán již v roce 1975 na albu A Night At The Opera a dostal se do povědomí mimo jiné i pro svou kontroverzní délku, jež přesáhla 6 minut, což byl problém pro vysílání v rádiích.