Slevomat otevírá exotickou cestovní kancelář Zanzo. Do tří let s ní chce utržit miliardu korun
, /

Slevomat otevírá exotickou cestovní kancelář Zanzo. Do tří let s ní chce utržit miliardu korun

Slevomat otevírá exotickou cestovní kancelář Zanzo. Do tří let s ní chce utržit miliardu korun

Slevomat se v posledních letech od svého původního slevového byznysu přesunul více k inspiračnímu a zážitkovému portálu, na němž stále více nabízí také cestování. Dosud byl jedničkou na trhu v prodeji tuzemských dovolených a pobytů a nově se chce zaměřit také na dovolené v zahraničí. Zákazníky bude do exotických destinacích vozit s vlastní cestovní kanceláří Zanzo.

V loňském roce prodal Slevomat přes čtvrt milionu zájezdů v České republice a jelikož je o cestování stále větší zájem, rozhodl se český portál, který před osmi lety založil Tomáš Čupr, významně rozšířit svoji nabídku. Nová cestovní kancelář Zanzo se zaměří na dovolené v exotických destinacích a Slevomat slibuje kvalitu na úrovni německých cestovek.

„Slevomat se stal dominantním prodejcem lokálního cestování. Rozšíření našeho působení bylo logickým krokem. Od října máme licenci na provozování cestovní kanceláře a samozřejmě pojištění proti úpadku. V horizontu tří let by se CK Zanzo měla dostat na obrat kolem jedné miliardy korun,“ přibližuje novinku z obchodního hlediska Adam Bartnicki, dočasný CEO Slevomatu, který firmu řídí místo Marie Havlíčkové, toho času na mateřské dovolené.

Dovolená německé kvality

Cestovní kancelář bude fungovat zcela nezávisle na Slevomatu a zákazníkům tedy přinese i unikátní a odlišnou nabídku. V ní se neobjeví například last minute zájezdy, protože velké cesty do exotiky si lidé podle Bartnického nevybírají za pár hodin. Díky zázemí Slevomatu, jehož roční obrat dosahuje 2,5 miliardy korun a denně ho navštíví v průměru až 300 tisíc zákazníků, si ale bude moci CK Zanzo dovolit nespolupracovat s dalšími českými cestovkami nebo agenturami.

Slevomat naopak bude ubytovací kapacity vybírat a nakupovat ve spolupráci s německými cestovkami a letenky od renomovaných leteckých společností, které do daných destinacích létají pravidelně. Létat bude CK Zanzo z Prahy, v případě zájmu i z okolních letišť, a v cílové destinaci pak vždy zajistí privátní transfer.

„Německé cestovky mají výborné jméno ve světě a jsou zárukou vysoké kvality. Proto jsme se domluvili na spolupráci právě s nimi. To například znamená, že pokud je uvedeno, že zákazníci budou mít výhled na moře, tak adekvátní výhled skutečně garantujeme. To samé platí pro příjezd do destinace. Každý zákazník bude mít privátní transfer a nečekají jej tedy žádné hromadné a nekonečně dlouhé rozvozy autobusem,“ upřesňuje Bartnicki.

Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny

Jestli se někde na českém internetu aktuálně svádí lítý boj, je to mezi internetovými supermarkety. Největší...

V aktuální nabídce CK Zanzo si můžete vybrat dovolenou na Srí Lance, Zanzibaru, Thajsko nebo Mauricius a jde jak o klasické pobyty, tak také o poznávací zájezdy s českým průvodcem. Do konce roku by chtěl Slevomat přidat dalších šest destinací a do budoucna má v plánu pokrývat nejen Asii, ale také Afriku nebo Karibik. Obecně však chce mít Zanzo spíše užší nabídku těch nejkvalitnějších míst v dané lokalitě.

Vlastní cestovní kancelář jen potvrzuje expanzi Slevomatu v oblasti cestování, v čemž mu pomáhá také spojení s britskou skupinou Secret Escapes, která inspirační portál před rokem koupila. Ostatně i právě sami Secret Escapes se zaměřují na luxusní dovolené.