Samořiditelné vozy mají způsobit revoluci v legální i nelegální prostituci ve městech

Uvedení autonomních vozů do reálného života, které zvládnou přepravovat pasažéry bez nutnosti zásahu řidiče, se pomalu, ale jistě blíží. Dle aktuálních odhadů by tato technologie měla už do pár let být na takové úrovni, že ji bude možné v některých městech využívat v reálném provozu nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Autonomní dopravní prostředky však nebudou mít vliv pouze na přepravu samotnou, ale i ostatní věci s ní související. Jedním z nich má být například i sex „za volantem“. Alespoň s tím tedy počítá vědecký žurnál Annals of Tourism Research zaměřující se na turismus, který vypracoval studii, podle které samořízené vozy povedou k většímu množství sexuálních zážitků během cestování automobilem.

city-m

Nová sexuální turistika

Dle výzkumu, který v Annals of Tourism Research provedli, zhruba 60 procent Američanů mělo někdy v životě sex za volantem. Právě tyto procenta se však s nástupem samořídících technologiích ještě zvýší a nejen to. Dle profesora Scotta Cohena, který měl celou studii na starosti, je zároveň velká pravděpodobnost, že autonomní přeprava kompletně změní sexuální turistiku ve městech.

„Sex, a to i ten placený, je běžnou součástí městského turismu a je velmi pravděpodobné, že autonomní vozy budou díky faktu, že se řidič nemusí věnovat řízení, využívány během jízdy k prostituci, ať už legální nebo nelegální,“ uvádí Cohen.

gergely-debreczeni-aimotive

Přečtěte si takéGergely Debreczeni z AImotive: Budoucnost se samořízenými vozy bude nuda, ale zato bezpečná

Obzvlášť patrný má být tento trend v evropských zemích, kde je prostituce legální a regulovaná. Mezi ty patří Nizozemsko, Německo, Rakousko, Švýcarsko, Řecko, Turecko, Maďarsko a Lotyšsko.

Volvo 360c Interior Party

Samořízená auta v budoucnu možná nebudou mít volant vůbec (koncept Volvo 360c)

Autonomní vozy se stanou i konkurencí hotelů

Autonomní vozy ale dle Cohena zároveň změní trh s ubytováním a gastronomií. Místo toho, aby lidé využívali na přespání drahé hotely nebo motely, zdřímnou si totiž rovnou během cesty a to samé platí pro stravování. Místo zastavení se v motorestu u dálnice se pasažér raději nají během cesty.

Cohen ale zároveň dodává, že ani jedna z těchto dnešní optikou bizarních novinek se nestane realitou dříve než v roce 2040.

Zakladatel CzechCrunche, velký fanoušek technologií, cestování a architektury.