Populární česká VR hra Beat Saber je nově dostupná na platformě PlayStation VR
, /

Populární česká VR hra Beat Saber je nově dostupná na platformě PlayStation VR

Populární česká VR hra Beat Saber je nově dostupná na platformě PlayStation VR

Český Beat Saber je bezpochyby jednou z nejzajímavějších her s virtuální realitou poslední doby. Potvrzuje to hlavně obrovský zájem hráčů, díky nimž hra vydělala hned v prvním týdnu od spuštění zhruba 20 milionů korun, a to pouze v online obchodech Steam a Oculus Store, kde byla dosud dostupná. Nyní se však rozšiřuje na další, mnohem oblíbenější platformu: PlayStation VR.

České herní studio Beat Games v československém složení Ján Ilavský, Vladimír Hrinčár a Jaroslav Beck nově uvedlo Beat Saber na PlayStation Store pro herní konzoli PlayStation 4 a VR headset PS VR. Tým tento dlouho očekávaný a vcelku zásadní příchod avizoval již pár týdnů zpět, kdy informoval, že 20. listopadu dorazí na americký trh a den poté na ten evropský, tedy i český.

Hra, jež v sobě kombinuje atraktivní výzvu v podobě sekání létajících předmětů světelnými meči a originální soundtrack od skladatele Jaroslava Becka (který se mimo jiné za účelem dalšího vývoje Beat Saberu přestěhoval z USA zpět do Česka), je na PlayStation Storu nabízena s cenovkou 819 Kč. A již nyní na platformě sklízí velmi pozitivní ohlasy, což dokazuje 100% hodnocení. Na dotazy ohledně prvotních prodejů ovšem CEO Beat Saberu Jaroslav Beck prozatím odmítá odpovídat.

Variace pro PlayStation navíc skrývá exkluzivní herní prvky, které pro hráče na Oculusu Rift, HTC Vive či Windows VR nejsou dostupné. Konkrétně jde o možnost speciální kampaně, tréninkový mód pro zdokonalování ve švihu virtuálními meči a pětice zcela nových skladeb, na kterých se podíleli umělci z celého světa. I tyto aspekty mohou zaručit, že se z Beat Saberu stane počin s ještě větším globálním dopadem.

Experiment s hracími automaty

S ohledem na obrovský potenciál, jaký Beat Saber má, se Beat Games snaží podnikat i další zajímavé kroky, díky kterým by hru dostali do povědomí ještě širšího publika. Mezi ně patří například testování speciálních arkádových automatů, které debutovaly na jihokorejském herním festivalu, nebo angažmá na globálním esport turnaji ve virtuálních hrách International Beat Saber Tournament.