Největší český slevový vyhledávač Skrz.cz poprvé expanduje. V Polsku spustil Sortado
, /

Největší český slevový vyhledávač Skrz.cz poprvé expanduje. V Polsku spustil Sortado

Největší český slevový vyhledávač Skrz.cz poprvé expanduje. V Polsku spustil Sortado

V České republice si budoval vyhledávač slev Skrz.cz svou pozici osm let a stal se největším portálem svého druhu. Nyní Skrz.cz, který vede Petr Kováčik, poprvé expanduje do zahraničí a jako další destinaci si vybral Polsko. U našich severovýchodních sousedů se rovněž zaměří na cestování, ale bude vystupovat pod jiným názvem – Sortado.

Na adrese Sortado.pl, kde polský Skrz.cz od listopadu funguje, je aktuálně téměř 2 000 nabídek od polských prodejců. Jedná se zatím především o různé formy cestování, ať už jde o hotely, penziony nebo wellness pobyty.

„Postupně plánujeme rozšiřovat spolupráci s našimi českými klienty, kteří mají vlastní aktivity také v Polsku. A také chceme pomoci českým prodejcům pobytů s expanzí do Polska,“ říká Petr Kováčik, ředitel Skrz.cz, který po loňském prodeji Slevomatu za více než 1,5 miliardy korun rovněž patří do britské skupiny Secret Escapes. V Polsku se navíc nechce zastavit a plánuje postupnou expanzi také na další trhy v rámci regionu střední a východní Evropy.

Nabídka stále více související s cestováním není na Skrz.cz náhodná. Hodnota jím zprostředkovaných poptávek v oblasti cestování roste meziročně o 40 % a celkem už zprostředkuje největší český slevový vyhledávač roční prodeje za jednu miliardu korun. „Dlouhodobě se nám daří navazovat úspěšné spolupráce s velkými cestovními kancelářemi a zároveň aktivně inspirovat lidi k cestování,“ říká Kováčik. V Česku patří mezi partnery Skrz.cz například Invia.cz, Travelportal.cz, Zajezdy.cz, CK Neckermann, Čedok nebo BlueStyle.

Pro Polsko se Kováčik se svým vyhledávačem rozhodl z několika důvodů. Jde o velký a rostoucí trh, kde je zároveň nižší internetová penetrace, takže je zde vidina dalšího významného růstu celého trhu. Podle Kováčika navíc v Polsku není tak silná konkurence v oblasti cestování jako v Česku, kde se do tohoto segmentu pouští stále více firem. Od výsledků v Polsku se pak bude odvíjet i další expanze Skrz.cz.