Košík.cz začíná dotovat potraviny pro seniory a handicapované. Nabídne jim až 30% slevy
, /

Košík.cz začíná dotovat potraviny pro seniory a handicapované. Nabídne jim až 30% slevy

Košík.cz začíná dotovat potraviny pro seniory a handicapované. Nabídne jim až 30% slevy

Tuzemský online supermarket Košík.cz, spadající do e-commerce skupiny Mall Group, si přichystal zajímavou novinku pro seniory a handicapované. Pro zákazníky nad 65 let a držitele průkazů ZTP a ZTP/P ve spolupráci s Kontem Bariéry a programem SenSen spouští nový klub s názvem „Plná péče“, který nabídne základní potraviny jako chléb, mléko, máslo, sýry nebo šunku za dostupnější ceny. Ty mohou být dle slov provozovatelů internetového obchodu v konečném součtu nižší až o 33 procent.

Kromě toho Košík.cz v rámci svého klubu, tak jako například konkurenční služba Rohlik.cznabídne vynesení nákupu do patra zdarma a také pomoc s jeho vybalením nebo telefonickou asistenci během nákupu.

Potravinový e-shop Košík.cz, který v současnosti nabízí zhruba 15 tisíc položek, se tímto krokem snaží reagovat na omezené možnosti nákupů v kamenných obchodech, rostoucí životní náklady a snižující se dostupnost prodejen s potravinami v regionech. Ostatně i proto je novinka k dispozici ve všech rozvozových lokalitách, kde Košík působí. Plnou péči lze využít v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku a v okolí Teplic, Mostu a Chomutova. 

„Chtěli jsme nabídnout něco víc než jen asistenci s nákupem a dopravu zdarma. Pak nás napadlo, že bychom mohli zvýhodnit cenu základních potravin. Seniorů a hendikepovaných, pro které jsou rostoucí životní náklady problém, rozhodně není málo. Takto jim chceme alespoň trochu odlehčit. Zároveň je třeba si uvědomit, že dostupnost kamenných obchodů s potravinami se nejen pro starší nebo hendikepované osoby rok od roku snižuje. Pokud tedy Košík pomůže všem, pro které je problém zajet nakoupit autem, budeme všichni v týmu opravdu spokojení,“ komentuje novinku výkonný ředitel Košík.cz, Tomáš Jeřábek.

Přepravní startup Liftago získává přes 100 milionů korun od české technologické firmy Livesport

Česká přepravní aplikace Liftago nedávno oznámila svůj plán na expanzi po celé České republice a nyní pro tyto...

Že to potravinový e-shop s levnější cenou základních potravin myslí vážně, potvrzují i některé nové uvedené ceny potravin. Například 1,5litrovou minerálku Magnesia Košík v rámci svého nového klubu nabízí za 11,90 Kč. Standardně se přitom cena pohybuje mezi 15 až 16 korunami a podobných slev se dočkaly i další základní potraviny a drogistické zboží jako mléko, sýry, pečivo, uzeniny nebo toaletní papír.

„Jsme rádi, že s Košíkem budeme vyvracet mýtus, že internetové nákupy a senioři nejdou k sobě. Naopak – lidí nad 65, kteří jsou na internetu jako doma, přibývá. Jsme rádi za každou službu, která jim naslouchá a vychází jim vstříc jako rovnocenným partnerům. Těšíme se, že spolu s Košíkem umožníme tisícovkám osob znovu samostatně a plnohodnotně nakupovat,“ říká Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry