Tomáš Anděl přechází z e-shopu Notino do Alzy na pozici strategického ředitele provozu

and

Tuzemský gigant na poli internetového prodeje Alza.cz ohlásil další změnu ve svém managementu. Ten se totiž rozrostl o zcela novou pracovní pozici strategického ředitele provozu, které se od první srpnového dne chopil Tomáš Anděl, bývalý vedoucí pobočkové sítě a zákaznického servisu největší tuzemského e-shopu s parfémy Notino.

V Notinu (dříve známým jako Parfums.cz) se Andělova pozice konkrétně vztahovala na tři zásadní elementy – řízení a rozvoj zákaznického servisu, kde měl na starosti přes 200 operátorů zákaznického centra, řízení poboček v regionu střední a východní Evropy a s tím pojící se zajišťování expanze celé pobočkové sítě v rámci stejného regionu. Těmito záležitostmi se prakticky zabýval dva roky.

Jeho potřebné zkušenosti se však datují i do dob před Notinem, respektive před červencem 2016. Tehdy působil například v Air Bank na postu Customer Experience Manager nebo v ČSOB, kde měl na starosti klientská portfolia.

alza-cz_vydej-2

„Přechod z třetího největšího e-shopu v Česku do tuzemské jedničky je pro mě důležitý kariérní posun. Alza má v oblasti e-commerce jednu z největších a nejpropracovanějších sítí prodejen u nás a klade velký důraz na kvalitu služeb a inovace. Podílet se na chodu takové firmy bude určitě výzva a já věřím, že zde zúročím všechny získané zkušenosti,“ komentuje Anděl svůj nedávný přechod.

beatsaber

Přečtěte si takéČeská hra Beat Saber bude součástí největšího turnaje na světě v hernách s virtuální realitou

Anděl má v první fázi v Alze zajišťovat bezproblémové vedení reklamačního oddělení a poprodejního servisu. Následně by se měl podílet na vedení lidí ve všech provozech, přičemž postupně dostane na starosti celkovou customer experience. Nemá chybět ani zaměření na zjednodušování všech firemních procesů.

alza-prodejna

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch hlavně o technologiích, designu, udržitelnosti a zábavním průmyslu. Vede dceřiný web AppleCrunch. To vše přímo ze srdce Moravy.