Tomáš Anděl přechází z e-shopu Notino do Alzy na pozici strategického ředitele provozu
, /

Tomáš Anděl přechází z e-shopu Notino do Alzy na pozici strategického ředitele provozu

Tomáš Anděl přechází z e-shopu Notino do Alzy na pozici strategického ředitele provozu

Tuzemský gigant na poli internetového prodeje Alza.cz ohlásil další změnu ve svém managementu. Ten se totiž rozrostl o zcela novou pracovní pozici strategického ředitele provozu, které se od první srpnového dne chopil Tomáš Anděl, bývalý vedoucí pobočkové sítě a zákaznického servisu největší tuzemského e-shopu s parfémy Notino.

V Notinu (dříve známým jako Parfums.cz) se Andělova pozice konkrétně vztahovala na tři zásadní elementy – řízení a rozvoj zákaznického servisu, kde měl na starosti přes 200 operátorů zákaznického centra, řízení poboček v regionu střední a východní Evropy a s tím pojící se zajišťování expanze celé pobočkové sítě v rámci stejného regionu. Těmito záležitostmi se prakticky zabýval dva roky.

Jeho potřebné zkušenosti se však datují i do dob před Notinem, respektive před červencem 2016. Tehdy působil například v Air Bank na postu Customer Experience Manager nebo v ČSOB, kde měl na starosti klientská portfolia.

„Přechod z třetího největšího e-shopu v Česku do tuzemské jedničky je pro mě důležitý kariérní posun. Alza má v oblasti e-commerce jednu z největších a nejpropracovanějších sítí prodejen u nás a klade velký důraz na kvalitu služeb a inovace. Podílet se na chodu takové firmy bude určitě výzva a já věřím, že zde zúročím všechny získané zkušenosti,“ komentuje Anděl svůj nedávný přechod.

Česká hra Beat Saber bude součástí největšího turnaje na světě v hernách s virtuální realitou

Jedna z aktuálně nejúspěšnějších her na poli virtuální reality, Beat Saber, od československého tria Jaroslav...

Anděl má v první fázi v Alze zajišťovat bezproblémové vedení reklamačního oddělení a poprodejního servisu. Následně by se měl podílet na vedení lidí ve všech provozech, přičemž postupně dostane na starosti celkovou customer experience. Nemá chybět ani zaměření na zjednodušování všech firemních procesů.