Český prémiový supermarket Delmart rozšiřuje svůj online sortiment. Přes internet už prodává 500 produktů
, /

Český prémiový supermarket Delmart rozšiřuje svůj online sortiment. Přes internet už prodává 500 produktů

Český prémiový supermarket Delmart rozšiřuje svůj online sortiment. Přes internet už prodává 500 produktů

V dubnu letošního roku se český prémiový supermarket Delmart, jehož nabídka se soustřeďuje na prémiové potraviny od malých evropských dodavatelů, rozhodl vstoupit do internetového prodeje a své produkty zařadil do nabídky online potravinového obchodu Košík.cz. Ten se nyní po několikaměsíčním testování rozhodl vyhovět zvýšenému zájmu zákazníků a původní Delmart sortiment v řádu desítek položek rozšiřuje na přibližně 500 stálých produktů.

K vínům, mléčným výrobkům, delikatesám a uzeninám tak nyní přibývají další výrobky jako výběrové paštiky, pesta či kořenící směsi pocházející ze Středomoří i jiných částí Evropy.

„S radostí sleduji, jak se zákazníci zajímají o původ a složení potravin a začínají jednoznačně preferovat kvalitu nad cenou. Dokázali jsme jim zajistit odpovídající skladbu sortimentu potravin, vyznačujících se kvalitou a čerstvostí,“ komentuje spolupráci CEO Košík.cz, Tomáš Jeřábek.

Vybírání nových produktů, které budou zařazeny do nabídky internetového prodejce, spadajícího pod investiční skupinu Mall Group, se odvíjí od poptávky v obchodech Delmart, ale také od zpětné vazby zákazníků Kosik.cz. Nově přidané produkty mají opět jasný původ, kterými jsou malé evropské farmy či rodinní výrobci z různých evropských regionů.

Podpora českých výrobců a farmářů

Zařazování kvalitních potravin s jasným původem je dle slov Jeřábka součástí rozsáhlé obměny nabídky produktů, která v Košíku probíhá od začátku roku. To se odvíjí od přání zákazníků, kteří v dnešní době vyhledávají výrobky s kvalitním složením, které nejsou uměle zpracované či doplněné o umělé složky. S cílem podpory domácí výroby přibývá do nabídky Košík.cz spousta produktů pocházejících od českých výrobců a značek, které společně s nabídkou supermarketu Delmart tvoří dnes již 20% celé nabídky. Mezi ty patří čerstvá zelenina a ovoce firmy Čerstvě utrženo, Farma Rýznar či Maso Klouda nabízející uzeniny a maso z lokálních farem, pekárna Breadway či nápoje od malovýrobců, které zastřešuje firma Poctivé pití.