České Rockaway investuje miliony eur do německého cestovatelského startupu Voya

Michal PtáčekMichal Ptáček

jakub-havrlant-2
0Zobrazit komentáře

Česká internetová skupina Rockaway o sobě dává po delší investiční pauze znovu vědět v zahraničních byznysových vodách. Prostřednictvím své divize Rockaway Ventures totiž investičně vstupuje do německého startupu Voya, patřícím k předním německým online hráčům na poli rezervací služebních cest pro malé a střední podniky. 

Na investici do startupu, který se zaměřuje na společnosti (SMEs) s ročním cestovním rozpočtem od 250 tisíc po zhruba 2,5 milionu eur, se Rockaway podílelo společně s investičními fondy Global Founders Capital a MOTU Ventures. Česká investiční společnost pro CzechCrunch uvedla, že do startupu ze svých zdrojů investovala částku v řádu jednotek milionů eur.

„Na sektor korporátního cestování se intenzivně díváme už delší dobu v souvislosti s naší znalostí cestovního ruchu a geografickou expanzí na západní trhy. Voya nás přesvědčila svým plnohodnotným produktovým řešením, počínaje rezervací jednotlivých služeb až po firemní řízení cestovních nákladů, a především silným týmem, který má schopnost táhnout věci kupředu,“ říká Viktor Fischer z Rockaway Ventures.

voay-m

Rockaway tak po delší době znovu vstupuje na cestovní trh. Na něm o sobě skupina vedená podnikatelem Jakubem Havrlantem dala poprvé vědět před více než 2 lety, kdy oznámila akvizici internetového prodejce dovolených Invia za přibližně 2 miliardy Kč. Právě existující know-how chce Rockaway využít k tomu, aby z Voya vybudovala lídra digitalizace služebních cest v Evropě.

Jeff Bezos, CEO of AMAZON, introduces new Kindle Fire HD Family

Přečtěte si takéByli prvními investory v Amazonu. Dnes díky tomu rodiče Jeffa Bezose mohou mít miliardy dolarůByli prvními investory v Amazonu. Dnes díky tomu rodiče Jeffa Bezose mohou mít miliardy dolarů

Tyto ambice ostatně potvrzují slova spoluzakladatele Voya, Maximiliana Lobera:

„Firmy všech velikostí dnes plýtvají svým časem hledáním a rezervací těch správných služeb v rámci cestování svých zaměstnanců za pomoci nedigitálních a pro daný účel velmi slabých nástrojů. Chceme být nejjednodušší a nejrychlejší cestou jak řídit korporátní cestování s cílem být průkopníky v poskytování skutečně individuálních a personalizovaných možností. Zákazníci dnes chtějí skvělou službu bez kompromisů – od plánování přes rezervaci až po fakturaci a řízení nákladů. Těší nás získávat stále větší a větší klienty, kteří u nás tuto hodnotu najdou.“

Získané finanční prostředky německý startup použije na rozšíření týmu a další rozvoj svého produktu.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym