Podívejte se na nevšední využití stavebnice LEGO v kreativní kampani reklamní agentury Ogilvy

072718_LEGO_MP

LEGO má ze své podstaty skutečně široké využití. Díky plastovým kostičkám vznikají jak ty nejjednodušší každodenní objekty, tak auta a roboti s pokročilými technologiemi nebo rovnou celé zábavní parky. Vzhledem k těmto možnostem se z popkulturní dánské stavebnice stal také zajímavý marketingový nástroj, kterého využívá i jedna z renomovaných reklamních agentur – Ogilvy & Mather.

Její thajská pobočka vytvořila ve spolupráci s LEGO novou reklamní kampaň, nazvanou Imagine, jež má za cíl probudit kreativitu v dětech. Celý koncept, o jehož vizuální stránku se staral výtvarný ředitel Ogilvy v Bangkoku, Asawin Tejasakulsin, vychází z principu oživení pohádkových zvířat, které mají svými přednostmi obohatit skutečné prostory v domácnostech.

270718_OGILVY_06

Velryba, která vyplouvá z knihy o velrybářích

270718_OGILVY_05

Drak, který svým ohněm zahřívá hrnec na stole

270718_OGILVY_03

King Kong symbolizující hlasitost hudby, která vychází z „mrakodrapového“ reproduktoru

Plakáty, které Tejasakulsin zveřejnil na svém profilu na portálu Behance, se za originální a nápadité pojetí umístily na třetím místě v rámci letošního festivalu Cannes Lions v kategorii Outdoor.

Vysněná povolání dětí

Ogilvy & Mather ostatně se stavebnicí LEGO experimentovalo i minulý rok. Během loňské kampaně Build the future ukazovalo děti v kostýmech rockové hvězdy, astronauta nebo hasiče, respektive v takových povoláních, které jsou pro děti nejpřitažlivější. Všechny „kostýmy“ přitom byly sestaveny opět z Lega.

270718_OGILVY0670f5270718_OGILVY239313.595338270718_OGILVYbbd07f
270718_OGILVYe270718_OGILVYe270718_OGILVY55270718_OGILVY239313.595338270718_OGILVYbbd936
270718_OGILVYaab085270718_OGILVY239313.595338270718_OGILVYbbd56a

Foto: Asawin Tejasakulsin (Behance)

Redaktor CzechCrunch, šéfredaktor AppleCrunch, fanoušek minimalismu, designu a technologií, Olomouc