Euronics se mění na Datart. Nejhustší síť elektro prodejen v Česku bude mít přes 100 poboček
, /

Euronics se mění na Datart. Nejhustší síť elektro prodejen v Česku bude mít přes 100 poboček

Euronics se mění na Datart. Nejhustší síť elektro prodejen v Česku bude mít přes 100 poboček

Do finální části vstupuje fúze společnosti Datart se skupinou HP Tronic, což pro zákazníky přinese jednu hlavní změnu. Vybrané prodejny Euronics, jež provozuje HP Tronic, se začnou v srpnu měnit na značku Datart. Do konce roku se tak počet prodejen Datart v České republice a na Slovensku téměř zdvojnásobí, bude jich 124.

Přestože je to právě maloobchodní řetězec Datart, který se začleňuje do skupiny HP Tronic, jeho brand zůstane i nadále v provozu a naopak bude ještě posílen. Dosud měl Datart 57 prodejen se 7 kuchyňskými studii, z toho jich bylo 42 v Česku. Prodejen Euronics pod hlavičkou HP Tronic je u nás aktuálně 67.

„S postupným rebrandingem vybraných prodejen Euronics na Datart začneme v srpnu. Do konce roku 2018 budeme mít v České republice téměř 100 prodejen a v příštím roce plánujeme další expanzi. Vytvoříme tak nejhustší síť elektro prodejen u nás. Prodejnu Datartu bude mít každý zákazník v dojezdové vzdálenosti do 30 minut od svého bydliště,“ prozrazuje plány Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP Tronic, která má pod sebou také například internetový obchod Kasa.cz a jeho slovenskou obdobu Hej.sk.

Datart otevřel zmodernizovanou prodejnu v pražských Letňanech s vlastní kavárnou

Český prodejce spotřební elektroniky Datart po třech měsících rekonstrukce znovuotevřel svoji pobočku v pražském...

Podle Večeři je po fúzi zastřešení elektro prodejen jednou značkou Datart logickým krokem, který přinese zákazníkům řadu výhod. Díky silnému zázemí české skupiny bude moci Datart nadále rozšiřovat nabídku produktů a služeb a také využije moderní logistické centrum v Jirnech. To pro zákazníka přinese možnost objednat si zboží do vybraných menších pražských prodejen v eshopu s vyzvednutím v tentýž den.

Vedle toho bude Datart pokračovat v přeměně stávajících prodejen do unikátního konceptu „Prodejna 21. století“, jehož hlavním motivem je humanizace prostoru. Naposledy takovou prodejnu představil v květnu v Letňanech.

V roce 2017, již po fúzi s Datartem, činil obrat skupiny HP Tronic 15 miliard korun se ziskem 81,6 milionu korun. Po definitivním sloučení obou firem vznikne na českém a slovenském trhu síť zhruba 130 elektro prodejen, které každý rok navštíví více než 22 milionů zákazníků.