Český startup OutdoorVisit získal investici 10 milionů Kč a chce být jedničkou v nabídce outdoorových aktivit pro turisty
, /

Český startup OutdoorVisit získal investici 10 milionů Kč a chce být jedničkou v nabídce outdoorových aktivit pro turisty

Český startup OutdoorVisit získal investici 10 milionů Kč a chce být jedničkou v nabídce outdoorových aktivit pro turisty

Český investiční fond J&T Ventures investující do zajímavých začínajících firem a startupů převážně ze střední Evropy, rozšiřuje své investiční portfolio o další projekt. Fond totiž vložil přibližně 10 milionů Kč do českého startupu OutdoorVisit specializujícím se na nabídku outdoorových aktivit pro běžné turisty.

Startup konkrétně cílí na uživatele/turisty, kteří rádi poznávají nové lokality aktivní formou a nabízí jim možnost zarezervovat si dnes stále žádanější zážitky jako například: celodenní hiking na pobřeží ve Španělsku, lekce windsurfingu, výlet na kajacích nebo kurz přežití ve švédské divočině.

Jaroslav Beck o české VR hře Beat Saber: Hra se zaplatila v prvních hodinách prodeje

V šestnácti letech se stal DJem, později tvořil hudbu pro filmové trailery a soundtracky hollywoodských her a filmů a...

Kouzlo a odlišnost projektu dle trojice zakladatelů Michala Tyla (na fotce nahoře), Seena Aquina a Jana Šromka, má být především ve specializaci služby, která se má soustředit pouze na tuto velmi úzce zaměřenou skupinu a nabízet ověřené a především autentické kurzy od lokálních partnerů.

S těmi má ostatně první jmenovaný jakožto vášnivý dobrodruh a mimo jiné také například spoluautor konceptu TV kanálu Prima Zoom poměrně bohatou zkušenost. „Stejně jako si lidé jdou koupit kolo raději do specializované prodejny než do supermarketu, tak věříme, že i u aktivit v přírodě lidé raději pro rezervaci zvolí specializovaný portál s prověřenou kvalitou,“  dodává Tyl.

Vlastimil Vodička z J&T Ventures komentuje 10milionovou investici slovy:

„Od spolupráce se zakladateli OutdoorVisit si slibujeme mnoho. Přesvědčili nás nejen svými předešlými zkušenostmi, ale zejména tím, že umí identifikovat obchodní příležitosti, rozhodují se na základě dat a umí rychle exekuovat rozvoj společnosti. Jsme také pyšní na to, že mimo jiné v relativně krátkém čase sestavili kvalitní mezinárodní tým a navázali spolupráci se zahraničními partnery- Společnost OutdoorVisit splňuje všechny parametry startupu s potenciálem uspět v globálním měřítku a my jsme připraveni společnost dlouhodobě podporovat nejen finančně.”

Služba, která uživatelům zprostředkovává celý proces od rezervace, přes platbu až po samotný zážitek, zatím zážitky nabízí v testovacím režimu v 5 lokalitách a to v Praze, Stockholmu, Barceloně, v okolí jezera Garda v Itálii a na Korsice. Právě nová investice by měla posloužit k rozšíření i do dalších měst a zemí.