Twisto.cz začalo u karetních transakcí automaticky zobrazovat loga prodejců a mapu, kde proběhla platba
, /

Twisto.cz začalo u karetních transakcí automaticky zobrazovat loga prodejců a mapu, kde proběhla platba

Twisto.cz začalo u karetních transakcí automaticky zobrazovat loga prodejců a mapu, kde proběhla platba

Jednou z nejčastějších výtek klientů vůči tradičním bankám je nepropracovanost mobilního bankovnictví, kterým banky disponují. Zatímco moderní fintech startupy nabízejí v dnešní době automatické párování transakcí a následně jejich detailní zobrazení v mobilních aplikacích včetně informací jako: logo prodejce, poloha na Google Mapách a zařazení transakce do kategorie dle jejího typu (nákup potravin, cestování, služby nebo doprava), mobilní aplikace tradičních bankovních domů připomínají spíše zastaralé výpisy z účetního programu.

Příjemnou změnu v tomto směru i na český trh nedávno přinesla zahraniční fintech služba Revolut, která platby přes své karty automaticky páruje s mobilní aplikací a svým klientům přesně výše zmíněné informace zobrazuje.

Detailnější informace o platbách, které uživatel provedl

Podobným směrem jde nyní i český platební startup Twisto nabízející ekosystém služeb jako platba jedním kliknutím v e-shopech, platba faktur vyfocením a především vlastní platební kartu s platebním náramkem. Ve spolupráci se službou TapiX totiž Twisto představuje nový detail pro své karty v mobilní aplikaci.

Anita Roth z Airbnb: Většina českých Airbnb hostitelů nepodniká profesionálně, v Praze zabíráme jen 2 % domovů

Airbnb se v českém prostředí stalo velkým tématem zejména poté, co se o tento typ ubytování začaly zajímat...

U karetních transakcí totiž aplikace nově zobrazuje mapu s informací, kde k transakci došlo a logo + název obchodníka namísto oficiálního jména společnosti. Modelová situace pak může být například nákup potravin v supermarketu Billa, kdy se uživateli nově zobrazí logo obchodu a na mapě jeho poloha.

„Dnešní mobilní telefony mají miliony barev, ovšem běžné detaily transakcí často vypadají jako výpisy v účetním programu. Při hledání řešení, jak využít potenciál mobilních telefonů na maximum, se nám zalíbila služba TapiX od českého fintechu Dateio. Líbí se nám, že zákazníci už nemusí složitě dohledávat, které s. r. o. patří ke které značce, kde nakupovali. Navázaná spolupráce s Dateiem je pro nás poprvé, kdy jsme se spojili s dalším českým fintechem, a rozhodně to není naposled. I nadále hledáme vylepšení, která nám pomohou budovat přehlednější mobilní aplikace a dávat našim zákazníkům větší kontrolu nad tím, kde a za co utrácejí,“ popisuje novinku Michal Šmída, zakladatel a CEO Twista.

Změny se prozatím týkají aplikace pro zařízení se systémem iOS. Verze pro Android by se měla dočkat updatu v následujících týdnech.