Fashion eshop Zalando expanduje do Česka. Nabídne dopravu zdarma pro všechny objednávky
, /

Fashion eshop Zalando expanduje do Česka. Nabídne dopravu zdarma pro všechny objednávky

Fashion eshop Zalando expanduje do Česka. Nabídne dopravu zdarma pro všechny objednávky

Do Česka míří možná konkurence oblíbeného módního eshopu ZOOT, který má po České republice 27 výdejen a bezmála 4,5 milionu prodaných produktů. Původem německé Zalando, které nově vstupuje na český a irský trh, nabízí na svém eshopu kolem čtvrt milionu produktů a funguje již v 17 zemích.

V Česku má Zalando lákat zákazníky na bezplatné vrácení zboží a dopravu v jakékoliv výši objednávky a také na zhruba 9 000 nových produktů mezi 2 000 značkami, které se na eshopu každý týden objeví. Za rok 2017 díky tomu firma vytvořila obrat ve výši 4,5 miliardy eur, tedy zhruba 115,9 miliardy korun se ziskem 215 milionů eur (5,5 miliardy Kč) a plánuje mimo těchto dvou nových trhů další expanzi.

Časopis Time vyfotil ve vzduchu téměř tisíc dronů tvořících obálku jeho nejnovějšího čísla

Známý americký magazín Time, který byl poprvé vydán před 95 lety, si připravil pro svoji nejnovější obálku...

Pro každou ze zemí, mezi kterými je mimo jiné například Francie, Rakousko, Norsko, Španělsko či Švédsko, pro zákazníky ukazuje zcela jiné produkty v rámci personalizovaného nákupního procesu, roční doby a aktuálních trendů. Zboží poté putuje z pěti hlavních centrál do lokálních skladů, ze kterých je zpravidla odesíláno ještě ten samý den od objednávky.

Zalando má momentálně na své české doméně pouze uvítací stránku s možným přihlášením k odběru novinek a přesné datum spuštění dosud není známo. Očekává se ovšem, že to bude zhruba do 14 dní.

„Jsme nadšeni, že můžeme Zalando přinést českým zákazníkům. Věříme, že náš neomezený sortiment, personalizovaná zákaznická zkušenost a pohodlí při nakupování budou v Česku dobře rezonovat. Při expanzi se vždy snažíme postupovat chytře, využíváme proto znalosti z našich současných evropských trhů. Všechny procesy pak fungují v našem tradičním a ověřeném stylu: Spouštíme, učíme se, opakujeme a měříme,” dodává Rubin Ritter, CEO Zalando

Foto: Zalando