Internetovou televizi Mall Group posilují Juraj Felix z Googlu a Adam Chudárek z Obbod
, /

Internetovou televizi Mall Group posilují Juraj Felix z Googlu a Adam Chudárek z Obbod

Internetovou televizi Mall Group posilují Juraj Felix z Googlu a Adam Chudárek z Obbod

Česká investiční skupina Mall Group se v posledních měsících v rámci příprav na spuštění vlastní internetové televize vydala k velkému personálnímu posilování. V uplynulých týdnech totiž Mall Group získalo například dvojici producentů ze Seznamu v podobě Lukáše Záhoře a Milana Kuchynky a společně s nimi ještě zhruba dalších 20 členů produkčního týmu včetně samotných tvůrců pořadů: Veroniky Koko Kokešové, Adama Gebriana nebo Romana Vaňka.

Nyní skupina, kterou vede internetový podnikatel Jakub Havrlant a která se těší finanční podpory od československých miliardářů Petra Kellnera, Daniela Křetínského a Patrika Tkáče, ohlašuje další dvě posily. A to Juraje Felixe (na fotce vpravo), který působil tři roky na pozici Agency Development Manager v evropské centrále Googlu v Dublinu, a Adama Chudárka (na fotce vlevo), který od loňského září působil na pozici výkonného ředitele videoportálu Obbod, vydávajícím například populární sitcom Vyšehrad.

Ondřej Krátký z Liftago: Naši řidiči chápou, že vysoce kvalitní přepravu lze nabízet i v mezích zákona

Česká přepravní společnost Liftago nadále roste a kromě vlastní expanze se zasazuje o modernizaci silničního...

První jmenovaný bude v novém působišti pracovat na pozici obchodního ředitele, druhý jmenovaný pak bude zastávat funkci produktového manažera.

„Chceme posunout vnímaní značky Mall na úroveň internetové nákupní galerie, kam lidé přijdou nejen nakupovat, ale i za zážitky a zábavou, kterou jim nabídnou nové pořady a seriály. Zároveň chceme našim partnerům poskytnout nové možnosti smysluplné a interaktivní obsahové spolupráce,“ říká nový obchodní ředitel internetové televize Mall Group Juraj Felix.

Nový produktový manažer Mall Group televize Adam Chudárek ke svému novému působišti dodává…

„Mým úkolem bude nejen hledat cesty, jak co nejefektivněji doručit náš obsah co největšímu počtu diváků, ale také jak jim zážitek z jeho sledování uživatelsky co nejvíc zpříjemnit.“