Datart otevřel zmodernizovanou prodejnu v pražských Letňanech s vlastní kavárnou
, /

Datart otevřel zmodernizovanou prodejnu v pražských Letňanech s vlastní kavárnou

Datart otevřel zmodernizovanou prodejnu v pražských Letňanech s vlastní kavárnou

Český prodejce spotřební elektroniky Datart po třech měsících rekonstrukce znovuotevřel svoji pobočku v pražském obchodním centru Letňany. Nově tato největší kamenná prodejna v Česku nabízí pro zákazníky jak zmodernizované prostředí, tak novinky jako kuchyňské studio nebo speciální kavárenské prostory.

Právě takzvaná café plaza, respektive centrum kávy, je patrně nejzajímavějším prvkem v přestavěné pobočce, kterou Datart řadí do svého konceptu Prodejna 21. století. Lze tam najít nejen nabídku kávovarů, různých druhů kávy a dalších doplňků, ale také baristy, kteří se o zákazníky starají po stránce přípravy espressa. „Kávu připravujeme na profesionálním pákovém kávovaru a nabízíme ji zdarma,“ doplňuje Patrik Tégl, oblastní manažer prodeje.

Miliardář Warren Buffett kupuje dalších 75 milionů kusů akcií Applu. Vlastní již přes 4,5 % firmy

Apple je jedna z velmi mála veřejně obchodovatelných firem, která by mohla v nejblizší době přesáhnout valuaci...

Dalším novým prvkem v letňanské pobočce je i kuchyňské studio, sedmé v pořadí v České republice. Jak z názvu napovídá, zájemci o novou kuchyň mají možnost si zjistit všechny potřebné informace o tom, jak by kuchyňský kout v jejich domácnosti mohl vypadat. Od návrhu, sestavení, vybavení spotřebiči až po zajištění stavebních či instalaterských prací.

„Přímo v prodejně si návštěvníci mohou prohlédnout sedm hotových kuchyní, skříňkové systémy pro kuchyně i obývací pokoje a z nejnovějších materiálů například dezény leštěného nerezu, břidlice, keramiky či betonuO kompletní zakázku každého zákazníka se stará náš designer, jehož pracovní místo vypadá jako jídelní kout,“ říká Iva Vrbová, manažerka kuchyňských studií v Datartu.

Nový design a odpočinkové zóny

Nejnovější „Prodejna 21. století“ je vedle obecně pozměněného designu interiéru vybavena i odpočinkovými zónami nebo novým barevným členěním jednotlivých sortimentových prostor pro lepší orientaci. Novinkou jsou také elektronické cenovky. Podobným způsobem má prodejce, který za minulé období dosáhl čistého obratu přes 5,8 miliardy korun, v budoucnu stylizovat i další prodejny.