Zoot.cz má nového šéfa marketingu. Jiřího Caudra nahrazuje Martin Komora

komora-m

Je tomu přibližně rok od doby, co do čela marketingu českého módního eshopu Zoot nastoupil Jiří Caudr, který na této pozici vystřídal předchozí šéfku marketingu: Pavlínu Louženskou.

Nyní Zoot, který předloni dosáhl na tržby ve výši 706 milionů Kč na této pozici provádí další změny, to když Caudra, který stojí mimo jiné za populárním knihkupectvím Book Therapy na pražských Vinohradech a konceptem Lípa Store, střídá v čele marketingu Martin Komora.

cupr

Přečtěte si takéNejoblíbenější knihy top 11 e-commerce podnikatelů v Česku

Ten od února 2016 působil na pozici Senior Marketing Managera v O2 Czech Republic, kde měl na starosti řízení komunikace segmentu mobilních služeb a prodeje mobilních telefonů. V červnu 2017 pak nastoupil do Zootu jako Strategic Marketing Manager a nyní se po odchodu Caudra, který se bude nadále věnovat svým 2 zmíněným projektům, stává právě novým marketingovým ředitelem.

“V roce 2018 nás čeká velký kus práce v oblastech, které budou klíčové pro každého e-commerce obchodníka na trhu. V marketingu se budeme soustředit na personalizovanou a zákaznicky orientovanou komunikaci. Hlavním cílem bude ještě více seznámit zákazníky s naším unikátním způsobem nákupu módy,“ říká Martin Komora.

caudr_1

Zakladatel Book Therapy a Lípa Store a nyní už bývalý šéf marketingu Zootu, Jiří Caudr