Elon Musk buduje vlastní mediální společnost, pravděpodobně pod názvem Thud!
, /

Elon Musk buduje vlastní mediální společnost, pravděpodobně pod názvem Thud!

Elon Musk buduje vlastní mediální společnost, pravděpodobně pod názvem Thud!

Elon Musk by v nejbližší době mohl vstoupit do zcela nového odvětví. Po finanční (PayPal), automobilní a energetické (Tesla), vesmírné (SpaceX) či tunelové (The Boring Company) sféře chce prorazit i ve sféře mediální. Na svém Twitteru odhalil jméno budoucího mediálně-zábavního projektu Thud!, na kterém mají pracovat i lidé ze známého satirického zpravodajství The Onion.

Příspěvek na Twitteru původně nebudil příliš mnoho důvěry kvůli kontroverznímu názvu Thud!, nicméně Musk legitimitu svého tweetu nakonec potvrdil serveru CNBC. Ani to se však neobešlo bez ironického podtónu, kdy Musk skrze mluvčí v Tesle řekl, že po „elektromobilech, vesmírných expedicích a snaze o spojení lidského mozku s počítačem zkrátka musí přijít komedie“.

Tržní kapitalizace Applu vystřelila na rekordních 930 miliard dolarů

Kalifornská technologická společnost Apple před několika hodinami dosáhla své zatím nejvyšší tržní...

Právě důraz na komediální aspekt chystaného projektu, o kterém se zatím téměř nic neví, má být tím klíčovým. Podle serveru The Daily Beast si měl Musk již najmout vybrané zaměstnance, zejména spisovatele, kteří působili v americkém satirickém zpravodajství The Onion. K němu má ostatně Musk jistý vztah, protože jej chtěl před lety koupit. I to může být důvod, proč hledá v těchto vodách.

Mezi vybranými pracovníky, kteří pracují pro tajný Muskův mediální projekt, jsou Cole Bolton a Ben Berkeley, bývalý šéfredaktor a výkonný redaktor v The Onion. Tato dvojice zmíněné zpravodajství minulý rok opustila a rovnou šla pracovat právě k Muskovi, kterému již měla dohodit minimálně tři další spisovatele. Také z The Onion.

The Onion jsou jedny z nejznámějších satirických novin současnosti. Původně vznikly jako undergroundový univerzitní projekt, nyní mají okolo 25 milionů měsíčních návštěv a údajně větší hodnotu než Washington Post, které v roce 2013 koupil Jeff Bezos. Mimo jiné prodávají i vlastní tematický merchandising.

Foto: TED Conference (Flickr)