Český herní startup Gamee bude dodávat své hry do chatovací aplikace Viber
, /

Český herní startup Gamee bude dodávat své hry do chatovací aplikace Viber

Český herní startup Gamee bude dodávat své hry do chatovací aplikace Viber

Česká herní platforma GAMEE, která díky webové technologii HTML5 nabízí uživatelům hraní vlastních arkádových her napříč všemi mobilními zařízeními, oznamuje další partnerství, které platformu přibliží opět o něco větší mase hráčů. Hernímu startupu, který eviduje okolo 8 milionů měsíčně aktivních hráčů, se totiž podařilo navázat spolupráci s chatovací aplikací Viber, za kterou stojí japonský technologický gigant Rakuten a která se pyšní obrovskou masou uživatelů pohybující se celosvětově okolo 980 milionů.

Zhruba 70 Gamee her pak pro všechny tyto uživatele budou k dispozici ve Viberu prostřednictvím chatovacích rožšíření (na stejném konceptu funguje delší dobu například i Facebook Messenger), mezi kterými najdeme například i přídavky od firem jako YouTube, Giphy nebo Spotify.

Český kryptostartup Signals, který vybral již 20 milionů korun, spouští hlavní prodej ICO

Na začátku listopadu loňského roku jsme poprvé představili český kryptoměnový startup Signals, za kterým stojí...

„Těšíme se, až přineseme platformu Gamee a její sociální herní aspekt všem našim uživatelům. Chtěli jsme přinest něco, co zlepší celkový uživatelský zážitek při používání naší aplikace a uživatelům umožní společně chatovat, sdílet a hrát hry,“ říká viceprezidentka pro globální partnerství Viberu Cristina Constandache.

Zakladatelka a šéfka českého startupu Božena Řežábová dodává…

„Máme velkou radost z toho, že se Gamee stane součástí Viber platformy. Vzhledem k tomu, že Viber patří se svojí 1 miliardou uživatelů k největším chatovacím aplikacím na světě, jsme si jisti, že naše mobilní hry se tímto dostanou k ještě většímu počtu hráčů všech úrovní z celého světa.“

Z pohledu celkového vývoje na mobilních trzích každopádně dává tento krok velký smysl. Uživatelé totiž obecně stahují stále méně a méně nových aplikací do svých mobilních zařízení a naopak zůstávají věrni těm, které už mají nainstalované a pravidelně je používají. Podobná rozšíření jsou tak poměrně jednoduchou možností, jak dostat vlastní obsah k velkému množství uživatelů.