Česko-portugalský startup Incomaker chce crowdfundingem na Fundlift.cz vybrat 5 milionů Kč

Česko-portugalský startup Incomaker chce crowdfundingem na Fundlift.cz vybrat 5 milionů Kč

, /
Česko-portugalský startup Incomaker chce crowdfundingem na Fundlift.cz vybrat 5 milionů Kč

Na crowdfundingový portál Fundlift.cz dnes zamířil další ambiciózní projekt. Tím je česko-portugalský startup Incomaker zabývající se vývojem automatizovaných marketingových nástrojů, které mají podnikům šetřit práci a náklady. Na platformě chce vybrat minimálně pět milionů korun výměnou za dvouleté konvertibilní investiční certifikáty s roční úrokovou sazbou 10 procent.

Jádro produktu startupu Incomaker, který vede spoluzakladatel Tomáš Šalamon, spočívá v navržení takových softwarových nástrojů, jež dokáží zautomatizovat digitální marketingové kampaně zejména malých a středních firem. K celému procesu slouží speciální algoritmy, které sbírají relevantní marketingová data z různých internetových platforem a následně je analyzují pro další využití.

Do užšího vedení Mall Group míří bývalý CCO polského T-Mobilu Igor Matejov

Česká ecommerce skupina Mall Group, v níž je společně s internetovým podnikatelem Jakubem Havrlantem investičně...

Vedle algoritmů hrají podstatnou roli v softwaru i technologie umělé inteligence a „big data“ což napomáhá tomu, aby bylo možné realizovat kampaně například skrze e-mail, sociální sítě, webové stránky včetně blogů a e-shopů nebo mobilní aplikace.

Právě jednoduchost v podobě jednoho uceleného řešení má firmám šetřit náklady nejen na provoz a implementaci, ale také školení zaměstnanců. Ostatně dlouhodobým cílem Incomakeru je zlepšovat tento produkt natolik, aby běžní „markeťáci“ nemuseli řešit rutinní marketingové činnosti.

„Chceme změnit způsob, jak firmy – zejména ty malé – dělají svůj marketing. Myslíme si, že lidského mozku je škoda na to, aby jen naklikával kampaně do počítače, což je přesně to, co si mnoho současných marketérů představuje jako svou práci. My v Incomakeru věříme, že v blízké budoucnosti takovou činnost nahradí stroje a chceme tomuto vývoji jít v čele. Skuteční marketéři se ale o místa bát nemusí, naopak, budou mít víc času na kreativitu a strategii,“ vysvětluje Šalamon.

Vize „měnění způsobu, jak firmy dělají svůj marketing“ se má v budoucnu promítnout i na globální trh, kam startup postupně – i díky kampani na Fundliftu – míří. Zatím však chce budovat svůj brand hlavně v Evropě, kde již software testuje.

Jeden z hrstky startupů, který byl zafinancován grantem z Evropské komise

V roce 2016 získal Incomaker, ve kterém drží podíl Tomáš Šalamon, Cristiano Filipe Matos Gonçalves, Jan Faltis, Vilém Říha a Radomír Vach, prestižní grant od Evropské komise. Z programu Horizon 2020 pro inovativní projekty mu na účet přistálo okolo 1,35 milionu korun, čímž se stal teprve sedmou českou firmou, která tento typ grantu obdržela.

Investovat do Incomakeru můžete ZDE.