Slovenská platforma Sygic Travel nově nabízí interaktivní plánovač výletů pro firmy

Slovenská platforma Sygic Travel nově nabízí interaktivní plánovač výletů pro firmy

, /
Slovenská platforma Sygic Travel nově nabízí interaktivní plánovač výletů pro firmy

Slovenská platforma Sygic Travel (dříve brněnský Tripomatic) nabízející online plánovač cest, se pouští do segmentu B2B s novým produktem. Její služby, kterých využívají miliony individuálních cestovatelů, tak nově budou moci sloužit jiným firmám v oblasti cestovního ruchu.

Jedná se o hotové webové rozhraní s názvem White Label, které si subjekty jako cestovní kanceláře či dopravci mohou přidat na svůj web. Sygic Travel věří, že firmám takový krok přinese nové zákazníky a ty stávající přiměje k další návštěvě. Dostupný je ve čtrnácti jazycích a lidé si přes něj mohou vyhledat zajímavá turistická místa, ubytování, vstupenky nebo prohlídky.

Sázka na rozsáhlou databázi

Provozovatel daného webu může počítat s dalšími příjmy, protože získá provize z prodejů přes White Label, zprostředkovaných například Booking.com nebo GetYourGuide. Sygic Travel však sází především na svou rozsáhlou databázi, která je klíčovým prvkem služby. Celkově má na jenom místě informace o dvaceti milionech turistických místech, včetně detailů jako jsou vstupné, otevírací hodiny nebo 360°  fotky.

Uber se po ukončení sporu o krádež dat ze startupu Waymo vzdá podílu v hodnotě 245 milionů dolarů

Jeden z největších soudních procesů, který v poslední době rozvířil vody na světové technologické scéně,...

White Label nabízí navíc množství konfigurací a úprav:

„Majitel internetových stránek, na které má být plánovač umístěn, si nejprve zvolí, jaké země či oblasti chce pokrývat a také si vybere, jaké produkty chce svým zákazníkům zobrazovat. Může nabízet například tipy na výlety podle toho, kam si zákazníci koupili letenku či zájezd, nebo jim ukáže seznam míst v okolí hotelu. Společnost Sygic Travel poté přidá plánovači odpovídající logo a barvy a vše je připraveno ke spuštění na firmou definované webové adrese,“ uvádí Barbora Nevosádová, vedoucí marketing oddělení v Sygic Travel.

Tripomatic, který původně v Brně zformoval nynější Sygic Travel, vytváří cestovatelskou platformu už od roku 2011. Své jméno změnil předminulý rok po akvizici bratislavskou firmou Sygic, vyrábějící stejnojmenné navigační systémy.