Mall.cz otevírá v rámci kampaně k zimní olympiádě tematický zábavní park

Již zítra ve 12:00 středoevropského času vypuknou slavnostním zahájení 23. zimní olympijské hry, které se budou do 25. února odehrávat v jihokorejském Pchjongčchangu, a v řadě sportovních disciplín se představí i čeští sportovci. Ti jsou sponzorováni i e-commerce společností Mall.cz, která zároveň chystá zajímavý program pro běžnou veřejnost.

Jeden z největších e-shopů v Česku nabízí jak slevy na zboží ze speciální nabídky či prodej olympijské kolekce oblečení značky AlpinePro, tak i možnost zavítat do tematicky vyladěného zábavního parku v Brně. To vše je součástí olympijské kampaně, ve které figurují například krasobruslařka Eliška Březinová, lyžař Jan Hudec nebo bobista Dominik Dvořák.

skoda11

Přečtěte si takéŠkoda spustila oficiální eshop pro „nákup“ vozů na operativní leasing

Právě olympijský park, který je označován jako Mall.cz Park, je další iniciativou zapadající do zvýšeného důrazu na offline aktivity, kterým se chce společnost letos více věnovat a vybudovat si tak osobnější pouto se svými zákazníky.

024FD920-B23D-48E3-AD03-631F55EA373C

Mall.cz Park bude vybudován v rámci brněnského olympijského festivalu a návštěvníkům má od zítřka nabízet (nejen) sportovní program s různými doprovodnými akcemi partnerů. Nebudou chybět ani přenosy jednotlivých závodů či příležitost zanechání vzkazu pro sportovce.

Součástí celé kampaně budou i doplňující videospoty v podobném duchu, jako je tento:

Redaktor CzechCrunch, šéfredaktor AppleCrunch, fanoušek minimalismu, designu a technologií, Olomouc

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.